۰ نفر

رییس اتاق اصناف تهران؛

بازار بزرگ تهران از هفته آینده باز می شود

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۴۸
کد خبر: 525929
بازار بزرگ تهران از هفته آینده باز می شود

رییس اتاق اصناف تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز شنبه هفته آینده فعالیت صنفی گروه‌های شغلی یک و دو در تهران مجاز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس؛ قاسم نوده فراهانی در مورد چگونگی فعالیت اصناف از روز شنبه هفته آینده براساس تصمیمات ستاد ملی کرونا، گفت: با رایزنی با استاندار تهران و ستاد ملی کرونا در یک هفته گذشته، با فعالیت گروه شغلی دو نیز موافقت شد و بنابراین از روز شنبه هفته آینده گروه های شغلی یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

رییس اتاق اصناف تهران افزود: از روز شنبه 18 اردیبهشت علاوه بر گروه شغلی یک، فعالیت فعالیت صنفی گروه شغلی دو نیز مجاز اعلام شده و براین اساس این دو گروه شغلی با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت صنفی داشته باشند.

وی بیان داشت: براین اساس بازار بزرگ تهران و پاساژها از شنبه هفته آینده بازگشایی می شوند، اما تعطیلات گروه های شغلی 3 و 4 از روز شنبه باز هم تمدید شد و این تعطیلات تا جمعه 28 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

نوده فراهانی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان داشت: واحدهای بازرسی اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف تهران نظارت کاملی بر رعایت پروتکل های بهداشتی خواهند داشت و با متخلفین احتمالی برخورد و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی متخلف به مدت 3 هفته پلمب خواهند شد.