۰ نفر

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران خبر داد؛

انسداد موقت در محور هراز

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۴۵
کد خبر: 525064
انسداد موقت در محور هراز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب از انسداد موقت محور هراز خبر داد و گفت: این انسداد در محور مازندران رخ داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عادل مصدقی با اشاره به پیش بینی هواشناسی با اشاره به تداوم امدادرسانی و فعالیت راهداران جهت بازگشایی و ایمن سازی محور اظهار داشت: پاکسازی عمدتاً انجام شده ولی همچنان راهداران مشغول ایمن سازی کامل هستند.

مصدقی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی طی پنج روز آینده، وضعیت جوی استان تهران، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات (به وِیژه از بعدازظهر امروز تا عصر فردا) همراه با افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال تگرگ خواهد بود گفت: با توجه به این پیش بینی‌ها از همه کسانی قصد سفر و تردد از این مسیر را دارند می‌خواهیم جوانب احتیاط را در نظر داشته باشند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه از انسداد موقت محور هراز در مسیر شمال به جنوب این محور محدوده ورودی تونل ۵ خبر داد و عنوان داشت: به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب تا اطلاع بعدی مسیر شمال به جنوب موقتاً مسدود می‌باشد.

وی با بیان اینکه انسداد محور هراز در حوزه مازندران رخ داده است گفت: با توجه به این انسداد اما به تبع آن تردد در این محور در استان تهران نیز تا اطلاع ثانوی میسر نیست.