۰ نفر

رییس پلیس راه شرق استان تهران؛

محورهای مواصلاتی شرق استان تهران لغزنده است

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۳:۳۳
کد خبر: 525062
محورهای مواصلاتی شرق استان تهران لغزنده است

رییس پلیس راه شرق استان تهران از لغزندگی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی در خصوص شرایط جوی و تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: این محورها به علت بارش باران لغزنده می‌باشد و تردد باید با احتیاط کامل انجام شود.

کهریزی با تاکید بر اینکه مردم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند افزود: در صورت نیاز به تردد و حضور در جاده از رانندگان می‌خواهیم هنگام رانندگی حد فاصله میان خودرو خود و دیگر خودروها را رعایت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مشکلی برای خود و شهروندان و مسافران ایجاد نکنند.

وی بیان داشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی برای روزهای ۱۲ لغایت ۱۶ اردیبهشت و طی پنج روز آینده، وضعیت جوی استان تهران، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات (بوِیژه از بعدازظهر امروز تا عصر فردا) همراه با افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و خیزش موقتی گردوخاک و در مناطق مستعد با احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود که در این خصوص از مسافرین و رانندگان می‌خواهیم با پلیس و عوامل راهداری نهایت همکاری را داشته باشند.

وی همچنین از استقرار پلیس در تمام نقاط محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خط قرمز پلیس در جهت تأمین ایمنی راه‌ها است.