۰ نفر

همه چیز درباره غذای سگ

۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۱۹
کد خبر: 522682
همه چیز درباره غذای سگ

اگر سگ دارید، در این صورت احتمالاً با غذای سگ آشنا هستید. حتی اگر سگی از خود نداشته باشید، احتمالاً دوست یا یکی از اعضای خانواده خود را دارید که سگ دارد. آیا تا به حال به تغذیه سگ کمک کرده‌اید؟

غذای سگ چیست؟ آیا تا به حال به این سوال‌ها فکر کرده اید؟

  • چه چیزی در غذای سگ وجود دارد؟
  • غذای خشک سگ چگونه تهیه می‌شود؟
  • آیا می‌توانید غذای خانگی برای سگ درست کنید ؟

سگ‌ها چه نوع غذایی را دوست دارند؟

 بعضی از سگ‌ها ممکن است غذای خشک ترد را ترجیح دهند، در حالی که بقیه ممکن است غذای نرم و مرطوب موجود در قوطی را دوست داشته باشند. البته بیشتر سگ‌ها نیز غذایی را که شما می‌خورید نیز دوست دارند!

اما دقیقاً در آن غذای خشک ترد سگ چه چیزی وجود دارد که به نظر می‌رسد اکثر سگ‌ها آن را خیلی دوست دارند؟ این تا حدودی به مارک خاص و عطر و طعم غذایی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بیایید نگاهی دقیق به آنچه در غذای سگ وجود دارد، داشته باشیم و نحوه تهیه آن را بررسی کنیم.

غذای سگ تجارت بزرگی است. فقط در ایالات متحده، صاحبان سگ سالانه نزدیک به 9 میلیارد دلار برای غذای سگ هزینه می‌کنند. این شامل حدود 7 میلیون تن غذا از بیش از 300 تولید کننده است. این خیلی مسخره کننده است.

غذای سگ

در حالی که ترکیب دقیق غذای سگ به طور گسترده ای از یک تولید کننده به سازنده دیگر متفاوت است، غذای سگ به طور کلی از گوشت، محصولات جانبی گوشت، غلات، ویتامین‌ها و مواد معدنی تشکیل شده است.

غذاهای مدرن سگ به عنوان غذایی خشک و بیسکوییت مانند می‌باشد که در دهه 1860 در انگلیس ایجاد شد.

​اگر تا به حال راهروی غذای سگ را در یک سوپرمارکت محلی دیده باشید، احتمالاً از قبل می‌دانید که تعداد و تنوع باورنکردنی از غذای سگ وجود دارد. بسیاری از شرکت‌ها غذاهای مخصوص سگ‌های سنین خاص (به عنوان مثال توله سگ یا سگ بزرگتر) و همچنین غذای مخصوص سگ‌هایی با سبک زندگی یا اندازه‌های خاص (به عنوان مثال سگ‌های بزرگ یا سگ‌های فعال) تهیه می‌کنند.

صاحب سگ کدام نوع غذا را باید انتخاب کند؟

بسیاری از عوامل در تصمیم گیری مناسب نقش دارند. اگر در مورد نوع تغذیه سگ خود سوالی دارید، با دامپزشک محلی خود مشورت کنید. برخی افراد ارزان ترین غذای ممکن را برای صرفه جویی در هزینه انتخاب می‌کنند. دیگران ممکن است غذای مخصوصی را انتخاب کنند که برای سگ‌ها متناسب با سن، اندازه یا سبک زندگی خاصی تهیه شده باشد.

غذای سگ

 برخی دیگر ممکن است تصمیم خود را بر اساس مواد مغذی موجود در غذا تنظیم کنند. برخی از غذا‌های سگ حاوی مقدار بیشتری از مواد مغذی ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ هستند. تولیدکنندگان غذای سگ مواد اولیه اساسی مانند محصولات جانبی گوشت، مرغ و غذاهای دریایی، همراه با غلات خوراکی و کنجاله سویا را مصرف می‌کنند و آنها را خرد می‌کنند، می‌پزند و به شکل غذایی که هنگام باز کردن کیسه غذای سگ مشاهده می‌کنید شکل می‌دهند.

ویتامین‌ها و مواد معدنی معمولاً پس از پردازش به عنوان مکمل اضافه می‌شوند. غذا‌های خشک و مرطوب سگ اغلب حاوی مواد مشابهی هستند. تفاوت اصلی این دو در میزان رطوبت غذا است. غذا‌های مرطوب سگ 70-80٪ رطوبت دارند، در حالی که غذاهای خشک سگ معمولاً کمتر از 10٪ مرطوب هستند.

بررسی کردن:

چند نوع غذای مختلف سگ وجود دارد؟

در فروشگاه مواد غذایی محلی خود به گشت و گذار بپردازید. اگر می‌توانید، یک فروشگاه محلی حیوانات خانگی را نیز بررسی کنید. تعداد انواع مختلف غذای سگ را در قفسه‌ها بشمارید. اگر می‌توانید، آن‌ها را دسته بندی کنید و انواع مختلف غذا‌ها را یادداشت کنید.

میان وعده‌ها را نیز فراموش نکنید! آیا تعداد غذاها بیش از حد انتظار شما بود یا کمتر؟

غذای سگ

• اگر در خانه سگ دارید، ممکن است وسوسه شوید هر از چند گاهی به او غذای انسانی بدهید. آیا می‌دانید چیزهای خاصی وجود دارد که سگ‌ها نباید بخورند؟ در اینترنت جستجو کنید و غذاهایی که سگ شما هرگز نباید بخورد را ببینید. خوشحال خواهید شد که این کار را کردید و سگ شما نیز از شما تشکر خواهدکرد!

• اگر سگ یا گربه دارید، چرا سعی نمی کنید خودتان برای آنها غذای خانگی درست کنید؟