۰ نفر

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۵۷
کد خبر: 522340
نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اگر داوطلبین آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش اعتراضی دارند، می‌توانند به امور اداری آموزش و پرورش ناحیه یا منطقه‌ای که سکونت دارند مراجعه و فرم اعتراض را پر کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی مجیدی‌فر اظهار کرد: فرآیند جذب نیروها بر اساس ملاک‌هایی است که از سوی وزارت آموزش‌وپرورش با هماهنگی سازمان سنجش مشخص شده است.

 

وی عنوان کرد: داوطلبان ابتدا آزمون کتبی را می‌دهند و سپس معاینات پزشکی و مصاحبه و گزینش انجام می‌شود، امتیاز تمام این موارد تجمیع شده و به عنوان امتیاز نهایی داوطلب به وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان سنجش اعلام می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: سابقه پژوهشی و مقالات، بخش کوچکی از چیزی است که در فرایند آزمون لحاظ می‌شود.

مجیدی‌فر بیان کرد: اگر داوطلبین اعتراضی دارند، می‌توانند به امور اداری آموزش‌وپرورش ناحیه یا منطقه‌ای که سکونت دارند مراجعه کنند و فرم اعتراض را پر کنند.

وی در رابطه با پیگیری اعتراضات تصریح کرد: بررسی اعتراضات نیز در اختیار وزارتخانه است و ما فقط این اعتراضات را به تهران منتقل می‌کنیم، اگر موردی باشد که در حقش اجحاف صورت گرفته باشد، رسیدگی می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی نسبت به نحوه اعتراض خاطرنشان کرد: اعتراض باید با مدرک باشد و اینکه خود شخص با این ادعا اعتراض کند که فکر می‌کرده قبول می‌شده است، قابل قبول نیست چرا تمام افراد در آزمون با انگیزه قبول شدن شرکت می‌کنند و تصورشان این است که قبول می‌شوند.

مجیدی‌فر افزود: به طور مثال می‌شود اینگونه با مدرک اعتراض کرد که امتیاز سابقه کار فرد در کارنامه لحاظ نشده و سابقه کار خود را عرضه کند.