۰ نفر

نظافت منزل وظیفه همه اعضای خانواده

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۵۲
کد خبر: 522325
نظافت منزل وظیفه همه اعضای خانواده

نظافت منزل  را نباید وظیفه شخصی خانم ها دانست و این مسئله مربوط به همه ی اعضای خانواده است و باید همه اعضا با توجه به زمان فراغت ، جنیست و سن خود در امر نظافت منزل خانم ها را یاری کنند .

به طور مثال می توان نظافت هر بخش را به یکی از افراد منزل محول کرد . نظافت پنجره ها و شیشه ها را به آقای خانه محول کرد ، جارو زدن خانه را به دختر بزرگ خانه ، نظافت کمدها و قفسه ها را به دختر کوچک تر ، نظافت سرویس ها را به پسر خانه ، نظافت آشپزخانه ، نظافت بخش های جزئی تر و نظارت بر کار اعضای خانواده نیز به خانم خانه محول شود .

البته اگر فرصت کافی وجود ندارد و یا اعضاء خانواده فرصت کافی ندارند و یا اینکه ترجیح می دهید زمان را صرف مسائل اصلی تر قرار دهید یک راه کار مناسب کمک گرفتن از شرکت های خدماتی و نظافتی است . کافی است با یکی از این شرکت های خدماتی و نظافتی تماس گرفته و نظافت منزل را به نظافتچی محول کرد .

چه افرادی نیازمند دریافت خدمات نظافت منزل هستند

بسیاری از افراد به دلایلی که در زیر نمونه های آن آمده ، نیازمند یاری شرکت خدماتی و نظافتی هستند ، به صورت کلی همه افراد و خانواده ها می توانند از خدمات شرکت بهره بگیرند ، که در این خصوص شرکت های خدماتی و نظافتی آماده ارائه خدمات هستند.

  • افرادی که به نظم و ترتیب در انجام امور اهمیت می دهند ، و دوست دارند نظافت منزل به صورت منظم و طبق قاعده انجام شود .
  • افرادی که شاغل هستند و فرصت نظافت منزل را ندارند ، می توانند از شرکت خدماتی و نظافتی یاری بگیرند.
  • افرادی که فرزند کوچک دارند و فرصت کافی برای امور منزل ندارند .
  • افرادی که به دلیلی کهولت سن توانایی انجام امور نظافتی منزل را ندارند .
  • افرادی که به دلیل مشکلات جسمی و حرکتی ، توانایی انجام امور منزل را ندارند .
  • افراد مجردی که مهارت کافی جهت انجام نظافت خانه را ندارند .
  • افرادی که مهمان داشته و برای انجام امور منزل نیازمند کمک هستند .
  • افرادی که ترجیح می دهند که وقت خود را در اختیار خانواده گذاشته و تمایل دارند که انجام امور نظافت منزل را به متخصصین این امر بسپارند
  • افرادی که برای انجام امور خدماتی منزل ، موانعی را پیش رو دارند با شرکت خدماتی و نظافتی تماس بگیرند.
  • مدیران ساختمان که برای نظافت ساختمان نیاز به شرکت یا فردی برای محول کردن این مسئولیت به ایشان دارند.
  • افرادی که جهت انجام امور پذیرایی از مهمان نیاز به نیرو خدماتی دارند .
  • افرادی که قصد جابجایی وسایل و یا اسباب کشی دارند .

نقش شرکت های خدماتی در نظافت منزل

ی

همانطور که اشاره شد شرکت های خدماتی و نظافتی راهکاری مناسب در حل مسئله نظافت منزل و محل کار به حساب می آیند . در صورت نیاز به نظافت خانه کافیست با یک شرکت خدماتی و نظافتی تماس گرفته و سفارش را ثبت کرد .

شرکت نظافتی با اعزام نیروی نظافتچی در زمانی که شما تعیین نموده اید در محل شما حاضر شده و زیر نظر شما به نظافت منزل  مشغول خواهد شد . این کار باعث صرفه جویی در وقت اعضای خانه خواهد شد . چرا که به جای پرداختن به نظافت کارهای خود را از سر می گیرند .

نظافت منزل در نقاط مختلف تهران

برای نظافت منزل در مناطق مختلف تهران بهتر است از شرکت خدماتی و نظافتی در همان منطقه بهره گرفت و یا با شرکت هایی که در آن منطقه شعبه فعال دارند تماس گرفت . به عنوان مثال برای دریافت خدمات نظافت منزل در صادقیه یکی از شرکت هایی که دارای شعبه فعال در صادقیه می باشد شرکت خدماتی و نظافتی آرمان نظافت پاکان است .

علت این امر را می توان در رسیدن به موقع نظافتچی در محل ، آشنایی شرکت و نظافتچی با منطقه و ... دانست.