۰ نفر

وزیر آموزش و پرورش تشریح کرد؛

برنامه‌های مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان

۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱
کد خبر: 522284
برنامه‌های مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان

حاجی میرزایی گفت: در سال ۱۴۰۰ تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین است که پنج تحول اساسی نیروی انسانی، برنامه درسی ملی، مدرسه و دانش‌آموز، نظام سنجش و ارزشیابی در اولویت امور قرار دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حاجی میرزایی تمرکز بر اجرای زیرنظام‌های سند تحول بنیادین را از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در سال گذشته و همچنین سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: برای اجرای سند تحول ۶ زیر نظام تایید، تصویب و ابلاغ  شده و همچنین برای اجرای هرکدام این زیرنظام‌ها مسئولی تلاش می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: زیرنظام مجموعه‌ای از اهداف، راهبردها و اقدامات است که این اهداف و اقدامات و راهبردها هم‌وزن نیستند و برخی اولویت بیشتر یا تقدم زمانی بیشتری دارند.

حاجی میرزایی ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۰ تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین است که پنج تحول اساسی نیروی انسانی، برنامه درسی ملی، مدرسه و دانش‌آموز، نظام سنجش و ارزشیابی در اولویت امور قرار دارند.

وی یادآور شد: استمرار آموزش در بستر شاد و فضای مجازی و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی و به پایان بردن سال تحصیلی جاری از دیگر اموری است که در سال ۱۴۰۰ به طور ویژه به آن پرداخته می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکپارچه سازی سامانه‌ها که اسفند سال گذشته به پایان رسید، نیز در حال تست شدن است. همچنین برای سند دار شدن املاک آموزش و پرورش تعیین اولویت شده که با توافقات سازمان ثبت اسناد و بنیاد مسکن قرار شد همه دفاتر و همه املاک دارای سند شود.