۰ نفر

خبر مهم درباره واکسیناسیون پزشکان در خوزستان

۲۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۲۸
کد خبر: 521545
خبر مهم درباره واکسیناسیون پزشکان در خوزستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پزشکان زیر ۵۰ سال متقاضی دریافت واکسن کرونا ابتدا باید در سامانه این دانشگاه ثبت نام کنند در غیر این صورت واکسینه نمی‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد ابول نژادیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد در مرحله جدید، واکسیناسیون کلیه گروه های شغلی و رده های سنی نظام پزشکی در اهواز و سایر شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز آغاز شود.

وی  افزود: لازم است که متقاضیان اطلاعات خود را در سامانه واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی اهواز به آدرس Vaccine.ajums.ac.ir وارد کرده و بعد از دریافت پیامک ، برای تزریق واکسن به محل تعیین شده مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: تاکنون ۸۵۶ نفر از اعضای نظام پزشکی بالای ۵۰ سال در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز واکسن دریافت کرده‌اند و تلاش می‌کنیم در سریعترین زمان ممکن واکسیناسیون کلیه اعضای نظام پزشکی شهرهای تابعه دانشگاه را تکمیل کنیم.

وی ادامه داد:واکسیناسیون گروه هدف بیماران خاص خوزستان نیز در حال انجام است و به زودی واکسیناسیون افراد دارای بیماری زمینه‌ای نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است تاکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در خوزستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

هم اکنون ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان نارنجی هستند.