۰ نفر

ماجرای جنجالی تزریق واکسن امام جمعه آبادان چیست؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۱۲
کد خبر: 521251
ماجرای جنجالی تزریق واکسن امام جمعه آبادان چیست؟

امام جمعه آبادان در پی شایعه دریافت واکسن کرونا گفت: تا‌کنون هیچ واکسنی نزده‌ام و قطعا نخواهم زد تا افرادی که در اولویتند استفاده کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابراهیمی‌پور امام جمعه آبادان اظهار داشت: اخیراً شایعه شده که بنده واکسن کرونا دریافت کرده‌ام و باید اعلام کنم که تاکنون هیچ‌گونه واکسنی تزریق نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه مطمئناً واکسن نخواهم زد تا افراد اولویت‌دار استفاده کنند، افزود: منتظر می‌مانم تا واکسن ایرانی که نتیجه دسترنج متخصصان جوان کشورمان است را تزریق کنم.

‌حجت‌الاسلام ابراهیمی پور گفت: فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در پخش خبر‌ها و حفظ آبروی افراد در ماه شریف رمضان دقت بیشتری کنند.

پیش‌تر رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفته بود که برخی از مسئولان در آبادان نام خود را در لیست پاکبانان دریافت‌کننده واکسن کرونا قرار داده بودند و به همین طریق نیز واکسن زده بودند.

پس از رسانه‌ای شدن این موضوع دادستان آبادان قول پیگیری قانونی و برخورد با متخلفان را داد و وزیر بهداشت نیز طی نامه‌ای با شناسایی و برخورد با متخلفان تأکید کرد.

اظهارات شهردار آبادان در یک ویدیو که مدعی شده بود پاکبانان از او و امام جمعه خواسته اند قبل از آن‌ها واکسن را بزنند سبب شده بود برخی افراد در رسانه‌ها و فضای مجازی به گونه‌ای مطلب را بیان کنند که برداشت شود امام جمعه آبادان نیز واکسن کرونا دریافت کرده است.