۰ نفر

۳۱ کار جالب که می‌توانید با دوستانتان انجام بدهید!

۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبر: 520256
۳۱ کار جالب که می‌توانید با دوستانتان انجام بدهید!

در این مطلب لیستی از چیزهای سرگرم کننده‌ای را که می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد با دوستان خود انجام دهید، تهیه کرده‌ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه ما باید در یک چیز به توافق برسیم، داشتن یک دوست واقعی در زندگی چیزی است که نمی‌تواند با هیچ چیز جایگزین شود، حتی شریک زندگی‌تان. دوست‌ها جرقه اصلی در زندگی ما هستند، بنابراین ما واقعاً می‌توانیم یک فرد خوشبخت باشیم. شما روابط دوستانه خود را در طول سال‌ها ایجاد می‌کنید و در کنار دوستان خود رشد می‌کنید.

البته ، آنها کسانی هستند که اغلب شما را در انجام کارهای احمقانه حمایت می کنند ، یا بهتر بگوییم ، آنها معمولاً در ماجراجویی‌ها به ما می پیوندند! شما می‌دانید که آنها چه می گویند - یک دوست واقعی به شما اجازه نمی دهد کارهای احمقانه  را به تنهایی انجام دهید.

بنابراین، برای شما که می‌دانید دوستی واقعی به چه معناست و برای دوستان شما ، لیستی از چیزهای سرگرم کننده ای را که می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد با دوستان خود انجام دهید، تهیه کرده‌ایم. در پایان ، همه ما می‌دانیم که دوستی واقعی به چیزهای مادی متکی نیست و فقط یک عشق ناب است.

یک لیست تهیه کنید

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که شما وقت زیادی را با دوست خود می‌گذرانید و نمی‌‎دانید چه چیز دیگری در این دنیا وجود دارد که شما دو نفر هنوز انجام نداده اید. خوب، این زمان خوبی برای احساس سرزنده بودن برای همه تجربه گرایان است!

نکته این است که شما و دوستتان هر دو (یا هردو شما، اگر اینقدر خوش شانس هستید که بیش از یک دوست صمیمی دارید) لیستی از کارهای جالب را که دوست دارید با هم انجام دهید تهیه کنید. به عنوان مثال می‌توانید لیستی از پنج چیز تهیه کنید.

نکته مهم این است که هر دوی شما باید هر پنج ایده را پر کنید ، مهم نیست که چقدر بی معنی به نظر می‌رسد - هرچه احمقانه تر ، بهتر! در پایان، نگاهی به هر دو لیست بیندازید و به بهترین ایده رای دهید.

به هر حال، ما در یک جامعه دموکراتیک زندگی می کنیم. شما متعجب خواهید شد که چگونه بسیاری از ایده‌ها در سر شماست، و شما حواستان به آنها نبوده! پیگیری آنها پس از ایجاد لیست آسان‌تر است، اما مراقب باشید زیاد برنامه ریزی نکنید زیرا ممکن است برای طرح شما مضر باشد.

یک پیاده روی طولانی بروید

واضح است که کمی خسته کننده به نظر می‌رسد ، اما  صادق باشید ، آیا آخرین باری را که با دوستان خود برای پیاده روی طولانی رفته اید و فقط در مورد چیزهایی که در سرتان آمده صحبت کردید را، به خاطر می آورید؟ در عصر فناوری ، ما اغلب موارد ساده مانند این مورد را فراموش می کنیم.می‌توانید یک کار انجام دهید – برنامه ریزی کنیدکه هفته ای دو بار پیاده روی بروید. قمقمه خود را بیاورید ،  کمی خوراکی بردارید و شروع به پیاده روی کنید !

یکی دیگر از مزایای این کار این است که برای سلامتی شما مفید است و حتی هنگام صحبت در مورد همه مزخرفات با شخص مورد علاقه تان، گذر زمان را متوجه نمیشوید.

به یک نمایشگاه یا یک موزه بروید

به هنرمند درونی خود توجه کنید ! حدس می زنم همه ما دوست داریم یک اثر هنری خوب ببینیم ، اما تنهایی، تماشای نقاشی یا مجسمه خسته کننده می شود.بجای آن ، دوست خود را بیاورید ، و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید بعد از آن می‌توانید یک فنجان قهوه بگیرید و درباره آنچه در نمایشگاه دیده اید بحث کنید.

البته اگر اهل هنر نیستید می‌توانید به یک موزه تفریحی بروید. می‌توانید به یک موزه تکنولوژی یا تاریخی بروید ، شاید یک سخنرانی در زمینه زیست شناسی یا هر نوع اجتماع فرهنگی دیگری مناسب باشد.

شما با دوستانتان اوقات خوبی را سپری خواهید کرد و در این راه چیزهای مفید یاد خواهید گرفت. به علاوه ، ورودی نمایشگاه‌ها و موزه‌ها واقعا ارزان هستند ، حتی گاهی اوقات رایگان هستند ، به خصوص اگر دانشجو یا دانش آموز باشید.

از پارک ملی محلی یا مناطق حفاظت شده بازدید کنید

این مورد به محل زندگی شما بستگی دارد ، اما من کاملاً مطمئن هستم که در هر گوشه دنیا یک پارک بزرگ و زیبا وجود دارد که حداکثر یک ساعت از آنجا فاصله دارد. می‌توانید با ماشین بروید ، یا اگر ماشین ندارید ، می‌توانید با اتوبوس بروید.

به پیک نیک بروید! با گذراندن یک روز در طبیعت احساس بهتری نسبت به خود خواهید داشت ، غذای سالم خواهید خورد زیرا از خانه خود مقداری غذا و نوشیدنی به همراه خواهید آورد و چیزهای جدیدی خواهید آموخت.

در پارک‌های ملی در سراسر جهان ، همیشه چیزهای جالبی برای دیدن وجود دارد - حیوانات یا گیاهان بومی ، حقایق جالب در مورد مکان‌ها ، و معمولاً مسیرهایی وجود دارد که می‌توانید پیاده روی کنید.آماده شوید ، قبل از بازدید از مکان، درباره آنجا اطلاعات کسب کنید ، ممکن است کارهای جالبی برای انجام دادن پیدا کنید.

یک عصرانه خوشمزه تهیه کنید

همه ما دوست داریم به رستوران‌های شیک برویم ، اما واقعیت این است که این کار گاهی اوقات صرفاً هدر دادن پول است. در عوض ، دوستان خود را در خانه کسی جمع کنید و یک شام فوق العاده تهیه کنید.می‌توانید چیز خارق العاده ای بسازید ، یا حتی آن را به عنوان یک شام دیزاین شده درست کنید.

به عنوان مثال، می‌توانید برای یک شب مکزیکی با غذاهای مکزیکی مانند تاکو و فیجیتاس و انجیلاداس و تمام چیزهایی که کناره اینها صرف میشود، برنامه ریزی کنید.

شما یک جشن فوق العاده خواهید داشت ، بدون اینکه پول زیادی خرج کنید! به علاوه ، هنگام تهیه غذا اوقات خوشی را خواهید داشت.

به صرفه خرید کنید

همه ما دوست داریم با دوستانمان خرید کنیم ، اما توانایی خرید را همیشه نداریم. به جای خرج پول زیاد در مرکز خرید برای چیزهایی که نیازی به آنها ندارید ، می‌توانید با دوستان خود و دونگی خرید کنید.

جستجو در اطراف قفسه‌های فروشگاه‌هایی که اقلام دست دوم دارند بسیار سرگرم کننده است و به علاوه ، سبک لباس پوشیدن شما خاص و بی نظیر خواهد بود. حتی می‌توانید با مبلغی بسیار اندک از لباس‌ها استفاده کنید ، مخصوصاً اگر به قسمت حراج فروشگاه سر بزنید.

کتاب با هم بخوانید

همه ما عاشق کتاب خواندن هستیم ، اما گاهی اوقات وقتی کتابی را می خوانید که تأثیر زیادی روی شما می گذارد ، یکنواخت می شود و کسی را ندارید که با او راجب آن کتاب حرف بزنید.

شما می‌توانید با دوست خود هماهنگ کنید و هر هفته  یک کتاب بخوانید ،  سپس یک روز از هفته را انتخاب کنید که در مورد آن با یکدیگرگفت و‌گو کنید.

این از هر نظر ممکن میتواند برای شما مفید باشد و نیازی به هزینه ای نیست - می‌توانید از کتابخانه محل خود کتاب اجاره کنید. اگر یک مجموعه کتاب میخواهید درست کنید ، می‌توانید فقط با پرداخت مبلغ قابل قبولی کتاب‌ها را خریداری کنید.

کارت بازی یا بازی‌های فکری با هم انجام دهید

البته ، شما می‌توانید بازی‌های آنلاین نیز انجام دهید ، اما واضح است که نمی‌توانید از خیره شدن به صفحه گوشی با دوست خود که در کنار شما نشسته است یا از طریق اسکایپ با شما صحبت می کند ، لذت زیادی ببرید. در عوض ، به دوران کودکی برگردید و برخی از بازی‌ها را رو در رو انجام دهید.

امروزه هزاران بازی با ورق برای دو نفر و بیشتر وجود دارد. شما همچنین میتوانید بازی‌های فکری مانند "مونوپولی"  بازی کنید.اگر گروه بزرگی هستید ، به پیشنهاد من بازی "ریسک" خیلی هیجان انگیز و سرگرم کننده ست و دورهم خیلی میخندید.

به یک استخر شنا یا دریاچه یا رودخانه بروید

هزینه ورودی به استخر شنا یا پارک آبی معمولاً مناسب است و سرگرمی شما را در طول روز تضمین می کند. به علاوه ، خیلی لذت خواهید برد.در طول تابستان ، همیشه می‌توانید به یک رودخانه محلی یا یک دریاچه بروید و در طبیعت شنا کنید - می‌توانید چند ساندویچ بیاورید واز روز لذت ببرید.

نکته خوب این است - هر چه بیشتر باشید بیشتر خوش میگذرد ، بنابراین همه دوستان خود را جمع کنید و یک روز خاطره انگیز و فراموش نشدنی رقم بزنید!

اگر دریاچه یا رودخانه برای شنا مناسب نیست ، در صورت مجاز بودن در منطقه می‌توانید به ماهیگیری بروید. حتی اگر ماهیگیری را دوست ندارید ، همان انرژی و وقتی که باهم سپری میکنید لذت بخش است.

یک روز را در استخرآب گرم و سونا سپری کنید

همه ما عاشق این هستیم که مانند الهه‌ها با ما رفتار شود و بصورت اشرافی با ما برخورد شود ، به خصوص اگر  ماسک صورت، سونا و روغن‌های مخصوص با کیفیت باشد. متاسفانه سونای آبگرم می‌تواند بسیار گران تمام شود. خوشبختانه ، برخی از گزینه‌ها به همان خوبی هستند - شما می‌توانید آبگرم خود را در خانه بسازید!

مقداری موسیقی آرامش بخش و حوله‌های مخصوص بگذارید ، دراز بکشید ، استراحت کنید ، یک شمع معطر روشن کنید ، لایه برداری تمام بدن را انجام دهید و از فروشگاه لوازم آرایشی ماسک بخرید  ، دنیای اطراف تان را از یاد ببرید و فقط با دوست خود ریلکس کنید!

شما همچنین می‌توانید ماسک صورت یا لایه بردار را خودتان بسازید - این کار بسیار سرگرم کننده است ، در هزینه صرفه جویی می شود و بسیار سالم تر از ماسک‌هایی است که می‌توانید بخرید. حتی می‌توانید همدیگر را ماساژ دهید و آن را به یک سرویس کامل تبدیل کنید!

یک قرار عکاسی حرفه ای بگذارید

همه ما دوست داریم عکس‌های خوبی برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی داشته باشیم ، اما در بیشتر عکس‌هایمان ، فقط مانند یک سیب زمینی نپخته به نظر می رسیم. به جای استفاده از فتوشاپ ، سعی کنید با کمی کمک از دوست خود چند عکس خاص بگیرید.

 سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی زیادی وجود دارد تا بتوانید از آنها ایده بگیرید. مانند " پینترست" و آیدیا استند" و " آرتیستیک گلوب" به علاوه بسیار سرگرم کننده است. میتوانید هم بعنوان عکاس و مدل باشید.

فقط با استفاده از دوربین تلفن می‌توانید مکان‌های نزدیک را کاوش کرده و از محیط پیرامون خود بهترین استفاده را ببرید.

ورزش کنید

به جای پرداخت هزینه زیاد برای عضویت در سالن ورزشی ، هفته ای دو بار با دوست خود قرار بگذارید.می‌توانید در خانه خود تمرین کنید یا می‌توانید به یک ورزشگاه در محله ی خود بروید. و انجام این کار با یک دوست بسیار راحت تر خواهد بود به جای اینکه همه کارها را خودتان انجام دهید.

اگر اهل ورزش نیستید ، می‌توانید دویدن ساده داشته باشید ، حرکات کششی و یوگا انجام دهید یا به راحتی در خانه برقصید. هر کاری انجام دهید ، برای بدن شما بسیار مفید خواهد بود.

مهارت جدید بیاموزید و خلاقیت ایجاد کنید

شما می‌توانید یاد بگیرید که با هم یک ساز موسیقی بنوازید ، یک رقص جدید یاد بگیرید ، نقاشی کنید ، جواهرات بسازید ، شطرنج بازی کنید ... این امکانات بی پایان هستند ، به علاوه برای مغز شما مفید و ارزشمند است.

دوره‌های آنلاین زیادی در موضوعات مختلف بصورت آنلاین وجود دارد که می‌توانید بصورت رایگان استفاده کنید - سعی کنید آنها را پیدا کنید.  دوره ای که هر دو به آن علاقه دارید ثبت نام کنید.

برای شروع ، شما دونفر می‌توانید چند نشانک درست کنید یا یک پارچ شیشه ایرا با جمله ی " قسمت لذت بخش روز" تزئین کنید. کاغذهای کوچکی تهیه کنید و هر آنچه را که آن روز برایتان اتفاق افتاده است و یا حداقل چیز خوبی را که شنیده اید ، بنویسید.

افکار خود را در ظرف مخصوص خود جمع کنید ، و در پایان سال آنها را باز کنید. همچنین اگر نسبت به خود احساس بدی دارید می‌توانید از این کار استفاده کنید. شیشه را باز کنید و تمام اتفاقات خوبی را که در ماه‌های گذشته برای شما رخ داده است به خاطر بیاورید.

چیزهایی را که باعث افتخارتان نسبت به همدیگر است را به یکدیگر بگویید

این هزینه ای برای شما ندارد و در بسیاری از موارد می‌تواند مفید باشد. این کار را می‌توانید هفته ای یک بار یا حتی روزانه انجام دهید. تمام چیزهای کوچکی که در مورد دوست خود دوست دارید را بنویسید ، آنها نیز همین کار را انجام دهند و نوشته‌های خود را رد و بدل کنید.به آنها احساس خاص و شایسته بودن دهید.

وقتی غمگین می شوید ، همیشه آن نوشته را خواهید داشت ، چه  چیزهای خوب که کسی  به شما گفته است به شما یادآوری کند و چه چیزهای خوب دوستتان را یادآوری کند و همچنین همه دلایلی که از رابطه دوستی خود راضی هستید را به شما یادآوری کند.

خانه همدیگر را با دقت نظافت کنید

برای این مورد ، اگر بیش از دو نفر باشید ، بهتر است. همه ما می‌دانیم که چقدر می توانیم در مورد نظافت  منازل خود تنبل باشیم ، به خصوص اگر  یک انباری پر از وسایل داشته باشیم که سالها آنها را ندیده ایم.

با دوستان خود تماس بگیرید ، میان وعده درست کنید و برنامه ریزی کنید! بسیار مفید است. هفته بعد  همین کار را با خانه دوست خود انجام دهید ، و غیره ...

در عرض یک ماه ، همه شما یک خانه مرتب و منظمی خواهید داشت و از شر چیزهایی که به آنها نیازی ندارید خلاص می شوید. حتی می‌توانید از آن درآمد کسب کنید، وسایلی را که دیگر نیازی به آنها ندارید بفروشید و از آنها برای گرفتن یک نوشیدنی یا قهوه استفاده کنید.

با هم دوچرخه سواری کنید

این مورد مزایای زیادی دارد - برای شما هیچ هزینه ای ندارد ، سالم است و می‌توانید در منطقه اطراف خود گردش کنید! حتی می‌توانید آن را یک برنامه هفتگی کنید. یک هدف تعیین کنید ، به عنوان مثال ، شما باید هر هفته 20 کیلومتر را رکاب بزنید.

شما می‌توانید هر بار به مکان‌های مختلف بروید و محله خود را سیاحت کنید ، من شرط می بندم بیش از چند مکان در اطراف شما وجود دارد که شما هرگز آنجا را ندیده اید ، یا از کودکی آنجا نبوده اید.

یک مهمانی در خانه خود برگزار کنید

به جای اینکه برای نوشیدنی بیرون بروید و کلی پول برای یک نوشیدنی که چتر در آن است خرج کنید ، می‌توانید با دوستان خود یک مهمانی در خانه خود بگیرید.

تابستان برای این کار خیلی مناسب استزیرا می‌توانید مهمانی در باغ برگزار کنید. همه می توانند با مبلغ یکسان پول با یکدیگر شریک شوند و یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنند.

فقط یک شیکر بخرید (شما به یک نوع حرفه ای آن احتیاج ندارید) ، کمی آب میوه و چند بطری دلستر لازم است تا به یک شب کاملاً لذت بخش تبدیل شود ! به برخی از دستور العمل‌های آنلاین تهیه آبمیوه نگاه کنید و از آنچه آموختید بهترین استفاده را ببرید.

یک شب باهم فیلم نگاه کنید

واقعا کسی هست که یک شب فیلم دیدن را دوست نداشته باشد؟ با دوستان خود برنامه ریزی کنید - من مطمئن هستم حداقل یکی از شما پروژکتور دارد  حتی اگر پروژکتور ندارید ، همیشه می‌توانید تلویزیون خود را به لپ تاپ متصل کرده و یک شب عالی بسازید.

می‌توانید فیلم مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید (سریال فرندز برای تماشای دسته جمعی گزینه بسیار خوبی است) ، یا می‌توانید فیلمی را انتخاب کنید کههمه دوستش دارند.

البته ، آثار کلاسیک همیشه وجود دارد ، مانند ارباب حلقه‌ها یا هری پاتر. اگر میخواهید فیلم در ژانر جدی و معمایی ببینید، میتوانید فیلم‌های تارانتینو و آلفرد هیچکاک را تماشا کنید، بستگی به ژانر مورد علاقه ی شما دارد.

یک فروشگاه بصرفه راه بندازید

منظور این نیست که یک فروشگاه اجاره کن و یک فروشگاه دست دوم فروشی افتتاح کن. از آنجا که همه شما خانه و لباس‌های خود را مرتب می‌کنید ، راهی برای جمع کردن برخی لباس‌ها نیز وجود دارد.

تمام وسایلی را که  به آن نیازی ندارید و چیزهایی که در نتیجه خریدهای غیر عقلانی به خانه شما آمده است ، به خانه دوست خود ببرید می‌توانید اقلام را بین خودتان رد و بدل کنید. چیزی که شما دوست ندارید ممکن است دوست شما را واقعاً خوشحال کند و بالعکس.

اگر شما بیش از دو نفر باشید عالی میشود و کار را جالبتر می کند و انتخاب را گسترده تر میکند.

بولینگ بازی کنید

سرگرم کننده و سالم  است! از سالن بولینگ  دیدن کنید ، به صورت تیمی شوید و بازی را شروع کنید!این برای شما که حس رقابت دارید عالی است - رقابت  عصبانیت را نیز به همراه خواهد آورد (البته برای آنهایی که باخته اند).تیم بازنده پس از بازی هزینه نوشیدنی یا بستنی را پرداخت کند.

لیست آهنگ‌های خود را بروز رسانی کنید

شرط می بندم همه شما از لیست آهنگ‌های قدیمی خود خسته شده اید ، اما تاحالا وقت نکردید که یک لیست جدید بسازید. خوب ، حالا می‌توانید به همراه دوست خود کمی وقت بگذارید.

یک لیست جدید درست کنید، بقول معروف دو سر بهتر از یک سر است - مطمئنا دوست شما آهنگ‌هایی را که شما دوست دارید را می داند ، اما شاید در آن لحظه شما حضور ذهن نداشته باشید.

یک مهمانی با لباس خواب ترتیب دهید

هیجان انگیزترین اتفاقی که از کودکی به یاد می آورید چیست؟ برای بیشتر ما ، قطعاً مهمانی با لباس خواب است. خوب ، به یاد گذشته‌ها ، لباس خواب خود را بپوشید و مقداری تنقلات و شیرینی آماده کنید.می‌توانید فیلم مورد علاقه خود راتماشا کنید یا می‌توانید یک فیلم تازه اکران شده را تماشا کنید. اگر اهل فیلم یا نمایش نیستید ، میتوانید خاطرات جذاب خود را تعریف کنید

من توصیه می کنم مراسم را با تم خاصی برگزار کنید. به عنوان مثال ، می‌توانید آن را به یک جمع دخترانه تبدیل کنید - فیلم را تماشا کنید و ساعت‌ها درباره آن صحبت کنید.برای پسرها این بسیار ساده تر است - شما می‌توانید بازی‌های ویدیویی یا با دستگاه پی اس بازی کنید. حتی می‌توانید یک "شب ترسناک" بسازید - چند فیلم ترسناک تماشا کنید و از ترس به همدیگر بچسبید.

آلبوم عکس خود را بسازید

در عصر تلفن‌های هوشمند و فناوری ، این که عکسی را در دست بگیریم و آن را پشت نویسی کنیم را به طور کامل فراموش کرده ایم.خوشبختانه جنبه خوبی در این امر وجود دارد - چاپ عکس اکنون بسیار ارزان تر از قبل است!

برخی از عکسهای مورد علاقه خود را چاپ کنید و آنها را در یک آلبوم قرار دهید. می‌توانید آلبوم را بخرید ، یا برای سرگرمی بیشتره خودتان،  آن را بسازید.

پختن یک کیک جدید را یاد بگیرید

مهم نیست که می‌توانید آشپزی کنید یا نه ، فقط یک دستور العمل جدید پیدا کنید که جالب به نظر برسد و سعی کنید یک کیک بپزید.حتی اگر مزه آن خیلی بد باشد ، در آخر آن را دور بریزید ، من قول می دهم که در پخت و پز رضایت خواهید گرفت و مهارت جدیدی خواهید آموخت ، بنابراین یک فعالیت برد_برد است.

همچنین می‌توانید یک کتاب دستور العمل جدید طراحی کنید و آن را با نقاشی ، برچسب و ... تزیین کنید.

یک اکانت اینستاگرام مشترک ایجاد کنید

همه ما در اطراف بهترین دوستان خود مسخره بازی می کنیم ، پس چرا آن را با بقیه مردم به اشتراک نمی گذاریم؟ شما و دوستانتان می‌توانید یک پیج اینستاگرام ایجاد کنید که کارهای خنده دار انجام دهید و آن را پست کنید. حتی می‌توانید آموزش‌هایی را تهیه کنید و  برای مردم مفید باشید.

رویدادهای رایگان در شهر خود پیدا کنید

بپذیریم که در قرن بیست و یکم ، همه ما می خواهیم سفر دور دنیا برویم ، اما جایی که کمتر آن را می شناسیم معمولاً شهر و کشور خودمان است.در منطقه خودتان جاهای مجانی را پیدا کنید ، من مطمئن هستم که از فرط جاهای ناشناسی که پیدا میکنید متعجب خواهید شد - کنسرت‌ها ، نمایش‌های هنری ، تئاترها ...

اولین کاری که هنگام مسافرت انجام می دهید جستجو در شهر بصورت آنلاین است ، حتی قبل از رسیدن به مکان مورد نظر. بنابراین ، به همین سادگی در شهر خود به یک توریست تبدیل شوید!

هدیه‌های خود را بسازید

باز هم ، این فعالیت مانند موارد قبلی ، خلاقیت شما را می طلبد. اگر تولد کسی نزدیک است ، می‌توانید با دوستانتان دور هم جمع شوید و هدایای شگفت انگیزی تهیه کنید. شما می‌توانید تعداد زیادی ایده را بصورت آنلاین پیدا کنید ، برخی از ایده‌ها در عین سادگی ، بسیار عالی و شگفت انگیز هستند .

علاوه بر این ، شخصی که هدیه را دریافت می کند ، احساس صمیمیت و دوستی خواهد داشت ، زیرا می داند که شما این کار را با عشق انجام داده اید.می‌توانید با دوستانتان دور هم جمع شوید و برای یکدیگر هدیه درست کنید. این کارمی‌تواند بیشتر سرگرم کننده باشد زیرا بلافاصله واکنش آنها را نسبت مشاهده خواهید کرد.

یک چالش انجام دهید

این احتمالاً جالبترین پیشنهاد این لیست خواهد بود. خیلی کار‌های جالب وجود دارد که می‌توانید با دوستان خودانجام دهید ، فقط برای خنده. من چالش سینامون و آیس باکت( البته این چالش یخورده مشکل است و فقط به افراد نترس پیشنهاد میشود) را پیشنهاد میکنم یا اینکه میتوانید با همدیگر بازی جرئت و حقیقت را انجام دهید.

یک شب کارائوکی را ترتیب دهید

در خانه یکی از دوستان دور هم جمع شوید و یک میکروفون تهیه کنید - مطمئناً یکی از شما آن را دارد (می‌تواند بی کیفیت باشد، مهم نیست) ، یا می‌توانید یک میکروفون بخرید.

از آنجا که احتمالاً بیشتر شما در آواز خواندن افتضاح هستید ، جنبه فان و خنده شما تضمین می شود. حتی می‌توانید یک نمایش استعداد درخشان برگزار کنید - بهترین مجری یک بسته شیرینی یا یک بطری نوشابه دریافت می کند.

کمدین  باشید، وارد عمل شوید، سعی کنید مخاطبان خود را جذب کنید! در حالی که مشغول بازی هستید، می‌توانید "رقص مخصوص با ستارگان " را انجام دهید.به این ترتیب ، شما حرکات جدید خواهید آموخت و بسیار لذت خواهید برد که دوستانتان را در حال انجام این  حرکات  مشاهده کنید (نگران نباشید ، نوبت به شما هم می‌رسد که بقیه به شما بخندند.)

لباس‌های خودت را خودت طراحی کن

نه تنها با این کار پس انداز خواهید کرد ، بلکه سبک مد منحصر به فردی خواهید ساخت.  هزاران ایده در اینترنت بصورت آنلاین برای طراحی لباس ، حتی بدون خیاطی وجود دارد (البته به شما در یادگیری این مهارت کمک میکند.)

در اینترنت سرچ کنید و چندین آموزش جالب پیدا کنید. اگر می خواهید واقعاً شیک و مد روز باشید ، می‌توانید به عنوان مثال ، ایده‌هایی برای ساخت تی شرت پیدا کنید.

آموزش‌های مربوط به آرایش کردن را دنبال کنید

می‌توانید برخی از آموزش‌های جذاب میکاپ در اینستاگرام را دنبال کنید و برای همدیگر آرایش انجام دهید. بدون شک سرگرم کننده خواهد بود و مهارت‌های آرایشی خود را نیز ارتقا می دهید