۰ نفر

دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال و راه شناخت آن

۱۹ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹
کد خبر: 518868
دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال و راه شناخت آن

این روزها که داشتن یک زندگی سالم درجوامع شهری سخت شده، استفاده از ابزارها و وسایلی مانند دستگاه تصفیه آب که به داشتن یک سبک زندگی بهتر کمک فراوانی میکند از اهمیت بالایی برخوردار است، اما سوال اینجاست که دستگاه تصفیه آب اورجینال چه مشخصاتی دارد؟

قطعاً شما که این مطلب را میخوانید به سلامتی خود اهمیت میدهید پس با ما همراه باشید.

با توجه به برندهای زیادی که در بازار ایران وجود دارد شاید انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال کار سختی باشد، اما با یادگیری راههای تشخیص آن میتوان آنها را شناسایی کرد و از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمود.

همیشه یکی از سوالات متداول مشتریان این است که کدام دستگاه تصفیه آب تایوانی از همه بهتر است؟  با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس RO از همه مناسب تر است. اما دستگاه تصفیه آب تشکیل شده از فیلترها و قطعاتی میباشد که درکیفیت آب تصفیه شده بسیار تاثییر گذار هستند، علاوه بر فیلترها، آب شیرین کن اورجینال باید دارای قطعات اورجینال هم باشد.

اورجینال بودن دستگاه تصفیه آب تا چه اندازه اهمیت دارد؟

قطعات دستگاه تصفیه آب از اهمیت بسیاربالایی برخوردار است، زیرا تصفیه آب اورجینال علاوه براینکه باید قادر باشد آلاینده های موجود در آب را حذف نماید میبایست از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد،  قطعاتی مانند مخزن دستگاه تصفیه آب، پمپ تصفیه آب و.... از اهمیت بالایی برخوردار است.

مخزن تصفیه آب یک قطعه کاربردی و بسیار مهم است که اورجینال بودن آن بسیار مهم است، به یادداشته باشید که در تصفیه آب اورجینال فقط از مخزن اورجینال تانک پک ساخت تایوان استفاده میشود.

مخزن تانک پک سه لایه و انتی باکتریال بوده و امکان رشد جلبک و میکروب در آن صفر است و دارای عمر بسیاربالایی میباشد، درحالتی که مخزن تقلبی و یا بی کیفیت عموماً تک لایه هستند و دارای عمر کوتاهی نیز هستند، متاسفانه افرادی سودجو مخزن های ساخت ایران یا چین را به عنوان مخزن تایوانی به فروش میرسانند.

تصفیه آب

اهمیت داشتن مخزن به این دلیل است که اگر شما از مخزن غیراستاندارد و یا مارک متفرقه استفاده کنید به دلیل کیفیت پایین به زودی خراب شده و با اینکه مخزن قابل تعمیر نیست مجبور به خرید مخزن خواهید شد. مخزن دستگاه قادر است تا آب تصفیه شده را درون خود نگهدارد و شما همیشه آب ذخیره درون مخزن دارید و میتوانید در زمان قطع برق و آب از آن استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که اگر فروشنده ای ادعایی درارتباط با تایوانی بودن تصفیه آب داشت باید آنرا به طور کامل ثابت کند و شما به عنوان خریدار این حق را دارید تا از فروشنده توضیحات کامل و قانع کننده بخواهید.

ضمناً توجه داشته باشید که تمام قطعات اورجینال تایوانی مانند هوزینگ فیلتر، هوزینگ ممبران، پمپ، مخزن ذخیره، هایپرشر و لوپرشر و گیج فشار، فیلترهایی تصفیه و تمام قطعات باید دارای حک تایوان باشند، در غیر این صورت از قطعات فیک و تقلبی در دستگاه استفاده شده است.

تصفیه آب

بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

تصفیه آب اکولایف EcoLife را میتوان یکی از بهترین برندهای تایوانی موجود در کشور دانست،در ساخت این دستگاه از بهترین قطعات روز دنیا استفاده شده است که باعث میشود هم آب تصفیه شده کیفیت بالایی داشته باشد و هم از باکیفیت ترین قطعات در ساخت این آب شیرین کن استفاده شده است که باعث میشود عمرقطعات بسیار بالا باشد.

اکولایف از بهترین متریال و تکنولوژی در دستگاههای خود استفاده مینماید و دارای ۷ الی ۸ مرحله فیلتر با روش اسمزمعکوس است.

این دستگاه توانایی حذف مواد شیمیایی و مضر از آب را با ضریب دقت ۹۹ درصد دارا است و آب خروجی دستگاه مطابق با استانداردهای روز بین المللی میباشد.

برند اکولایف در حال حاظر دارای دو مدل میباشد که به زودی مدل جدیدی هم توسط بازرگانی تصفیه ایران که واردکننده و توضیع کننده این دستگاه است معرفی خواهد شد.

شما میتوانید در لینک زیر تمامی قطعات تایوانی اورجینال که در ساخت تصفیه آب اکولایف  پریمیوم استفاده شده به صورت کامل مشاهده نمایید

تصفیه آب اکولایف پریمیوم

تصفیه آب اکولایف اکونومی

این دستگاهها دارای استانداردهای جهانی FDA -WQT-NSF هستند و با وجود کیفیت مناسب قیمت قابل قبولی هم دارند و با توجه به اینکه این برند به صورت انحصاری توسط بازرگانی تصفیه ایران پخش میشود و دارای گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش طولانی مدت، نصب رایگان و تست سلامت و کیفیت است و میتوانید با خیال راحت از این دستگاه استفاده نمایید.

بهترین روش تصفیه آب خانگی

کشورتایوان یکی از تولیدکنندگان مطرح دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد، شاید دستگاههای زیادی در بازار وجود داشته باشد، اما هیچکدام از آنها دارای کیفیت تصفیه آب های تایوانی نیستند.

کشور تایوان بهترین دستگاههای تصفیه آب با روش اسمز معکوس را تولید مینماید که یک روش جهانی برای تصفیه کردن آب است.

بدون شک بهترین روش تصفیه کردن آب آشامیدنی سیستم اسمزمعکوس است، در این روش تمام آلاینده های موجود در آب مانند نیترات، نیتریت، آرسنیک، فلوراید، کلر، مواد شیمیایی و میکروبی مضر حذف میشود و آب تصفیه شده به صورت استاندارد تولید میشود.

روش اسمز معکوس بسیار دقیق عمل میکند به این صورت که ملوکولهای سالم اشباع نشده را از اشباع شده ها جدامیسازد.

 دستگاه تصفیه آب اکولایف از سیستم اسمزمعکوس استفاده مینماید و دارای پمپ و مخزن است. این دستگاه جزو دستگاههای استاندارد است و قادراست سختی آب را به حالت نرمال که مناسب آشامیدن است و برای سلامتی مفید است تولید کند.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درمورد قیمت دستگاه تصفیه آب با کارشناسان بازرگانی تصفیه ایران درارتباط باشید

0912-4606005

0912-1211554

021-66675390-91

بازرگانی تصفیه ایران با بیش از پانزده سال سابقه و دارا بودن نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف ایران یکی از واردکننده ها و توضیع کننده های دستگاه تصفیه آب در کشور است،

شما خریداران محترم میتوانید در وبسایت بازرگانی تصفیه ایران انواع مختلف تصفیه آب را مشاهده و اطلاعات کامل آنها را مطالعه بفرمایید. ضمناً همکاران محترم نیز میتوانند در شهرهای فاقد نمایندگی برای کسب نمایندگی فروش تصفیه آب اکولایف در شهر خود با واحد فروش و با هماکاران ما درارتباط باشند تا شرایط نمایندگی توضیح داده شود.