۰ نفر

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها؛

محورهای مواصلاتی کشور باز است

۱۲ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۵۲
کد خبر: 516912
محورهای مواصلاتی کشور باز است

مرکز مدیریت راه‌های کشور در گزارشی با اشاره به کاهش تردد وسایل نقلیه در جاده‌های برون‌شهری کشور در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: هم اکنون محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا ؛ بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور در شبانه‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۶۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، سهم وسایل نقلیه سنگین از این ترددها،  ۱۲.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ بامداد صورت گرفته است.

البته آزاد راه‌های کرج - قزوین،  تهران - کرج و قزوین - کرج  و کرج - قزوین،  دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

بر اساس این گزارش، ‌ هم اکنون محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.  

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی: محورهای رامیان - اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،  محور فرعی شمشک - دیزین در استان‌های البرز و تهران،  شهداد - نهبندان در استان کرمان،  خرم‌آباد - پلدختر در استان لرستان،  قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰ در استان قزوین،  محور فرعی سی‌سخت– پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد،  گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، وازک - بلده،  در استان مازندران،   پونل - خلخال در استان گیلان و محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشند.