۰ نفر

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی خبر داد؛

تعویق زمان آزمون دستیاری پزشکی

۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۱۵
کد خبر: 516101
تعویق زمان آزمون دستیاری پزشکی

هاشمی نظری گفت: با رای موقت دیوان عدالت اداری آزمون دستیاری پزشکی که قرار بود ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ برگزار شود، به تعویق افتاد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ، از تعویق آزمون دستیاری پزشکی ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: متاسفانه تفاسیر مختلف از مصوبات موجود از طرف داوطلبان معترض به زمان برگزاری آزمون و ارائه مستندات از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نتوانست دیوان عدالت اداری را برای برگزاری آزمون دستیاری پزشکی در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ متقاعد کند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: با رای موقت دیوان عدالت اداری تا اطلاع ثانوی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد.

هاشمی نظری بیان کرد: در تلاش هستیم تا با جلساتی بین مسئولان دیوان عدالت اداری و وزارت بهداشت هر چه سریعتر از زمان برگزاری آزمون دستیاری پزشکی را اعلام کنیم.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های داوطلبان با توجه به حساسیت‌های آزمون دستیاری پزشکی آگاه است و برای حفظ آرامش و کاهش نگرانی‌های داوطلبان نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در ۲۰ فروردین انجام داد.

هاشمی نظری یادآوری کرد: همچنین مستندات اعلام منابع آزمون از تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال ۹۸ را ارائه کردیم و تاکید بر برگزاری آزمون در زمان اعلام شده داشتیم، اما این اقدامات نتوانست دیوان عدالت اداری را متقاعد کند و در نهایت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به تعویق افتاد.