۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با رفتارهای مجرمانه

۱ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۱۷
کد خبر: 515155
برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با رفتارهای مجرمانه

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه مخلان امنیت در کشور باید به سزای اعمال خود برسند، گفت: به شدت با رفتارهای مجرمانه برخورد می‌کنیم.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری بعد از ظهر یکشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل الله‌وردی، شهید مدافع امنیت که روز گذشته به شهادت رسید با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی همواره مدافع مردم و تضمین کننده امنیت جامعه هستند، اظهار کرد: تاکنون در این راه هزینه‌های زیادی را داده‌ایم و اما همچنان استوار ایستاده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهید سرگرد الله‌وردی با دستگیری متهم و مهار آتش در اصفهان از بروز فاجعه‌ای که می‌توانست در آستانه سال جدید خانواده‌های زیادی را داغدار کند جلوگیری کرد، افزود: این شهید بزرگوار جان خود را برای دفاع از امنیت از دست داد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: این شهید در حال بدرقه یک سارق سابقه‌دار به زندان با خودرو به پمپ بنزین می‌رود و در مصاف با فرد سارق که به دنبال آتش زدن پمپ بنزین و آسیب رساندن به مردم و خودروهای آنان بود تا بتواند از این طریق راه فراری پیدا کند خودش دچار سوختگی شدید شد.

مأموران نیروی انتظامی تعطیلی ندارند

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی در همه حال مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: این افراد در ایام تعطیل و غیرتعطیل آماده خدمت به مردم هستند.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه افتخار همه نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج خدمتگزاری برای مردم است، تصریح کرد: همه این یگان‌ها برای ارتقای امنیت جان‌های زیادی را داده‌اند و ما مدیون این عزیزان هستیم.

وی با بیان اینکه مخلان امنیت در کشور باید به سزای اعمال خود برسند، تصریح کرد: شرارت، سرقت، دست اندازی به اموال مردم و اخلال در نظم عمومی رفتار مجرمانه است که به شدت با آن برخورد می‌کنیم.

قدردان مردم هستیم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه آسیب زنندگان به نیروهای نظامی و انتظامی باید به شدت مجازات شوند، تصریح کرد: از این رو از دستگاه قضائی درخواست داریم که این سارق سابقه دار را به شدت مجازات کند تا درس عبرتی باشد برای همه کسانی که به حق و حقوق خود قانع نیستند و امنیت مردم را به خطر می‌اندازند.

وی از حضور مردم و پشتیبانی آنها از مدافعان امنیت قدردانی کرد و گفت: همه باید قدردان نیروهای نظامی و انتظامی باشیم.

گفتنی است، پیکر پاک شهید اسماعیل الله‌وردی امروز از ستاد فرماندهی شهرستان اصفهان به سمت چهارراه پلیس با حضور مردم و مسئولان تشییع و سپس به زادگاه او در روستای نغمه شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منتقل شد.