۰ نفر

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران:

۲۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران بستری هستند

۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۹:۴۲
کد خبر: 515152
۲۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تهران بستری هستند

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به آمارهای ارائه شده از بیماران کرونایی پایتخت گفت: مجموعا۲ هزار و ۲۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان تهران بستری هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ورامین جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: طبق آخرین آمارهای ارائه شده از کرونا در حال حاضر تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار بستری در کل استان تهران داریم.

زالی با اشاره به اینکه هم اکنون ۸۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند گفت: تعداد روزانه پذیرش بیماران جدید کرونایی در استان تهران تعداد ۳۰۰ الی ۳۲۰ عدد در نوسان است که حدود ۸۰ تا ۹۰ نفر در ابتدای امر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران عنوان داشت: استان تهران عمدتاً از لحاظ طبقه بندی زرد بوده اما از ۲ روز گذشته شهرهای فیروزکوه ودماوند شاید به دلیل حجم ازدحام‌ها به شهرهای نارنجی تبدیل شده اند.

وی گفت: تفاوت مهم در تهران با سایر شهرها در این است که در پایتخت به دلیل تعطیلات نوروزی بخشی از بارترافیک و ازدحام‌های درون شهری کاهش پیدا می‌کنند و معمولاً از هفته سوم شرایط با کل استان‌ها تفاوت خواهد داشت که امیدوار هستیم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد افزایش حجم بیماران نباشیم و در این راستا از همه مردم می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.