۰ نفر

محدودیت های ترافیکی ادامه دارد؛

ترافیک روان در جاده‌های کشور

۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹
کد خبر: 514915
ترافیک روان در جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در تمامی جاده‌های کشور، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل هستیم، گفت: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد همچنین محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد ادامه دارد.

به  گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است. البته در تمامی جاده‌ها، شاهد ترافیکی روان و بدون مشکل هستیم. در عین حال به جز جاده شهداد به نهبندان و خرم آباد- پلدختر تمامی جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

وی با اشاره به وضعیت تردد در شهرها، افزود: وضعیت تردد در شهرها بیانگر پرهیز از سفر توسط بخش زیادی از مردم است که از همکاری و همراهی مردم در پرهیز از سفر و عمل به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر می‌کنیم. به همین علت در ایام نوروز طرح ویژه تسهیل تردد و انضباط بخشی ترافیکی در شهرها ادامه می‌یابد.

شیرانی ادامه داد: محدودیت تردد و سفر به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ادامه دارد و محدودیت تردد شبانه در تمامی شهرهای گروه قرمز نارنجی زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳بامداد ادامه دارد.