۰ نفر

یک مقام مسئول:

ممنوعیت تردد در نوروز شامل استان گلستان نمی‌شود

۲۹ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۱۷
کد خبر: 514826
ممنوعیت تردد در نوروز شامل استان گلستان نمی‌شود

استاندار گلستان گفت: ممنوعیت تردد در ایام نوروز شامل شهرهای استان گلستان نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، هادی حق شناس عصر امروز رد جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی استان گلستان خارج از محدودیت‌های مصوب در ستاد ملی مقابله با کرونا نخواهد بود.

وی افزود: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، ممنوعیت تردد در ایام نوروز فقط در شهرهای قرمز و نارنجی کشور اعمال می‌شود. شهرهای استان گلستان در وضعیت زرد یا آبی قرار دارند و شامل ممنوعیت تردد در ایام نوروز نخواهند شد.

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در ایام نوروز فقط در شهر گرگان اجرا خواهد شد. همچنین پروتکل‌های بهداشتی مربوط به شهرهای زرد و آبی در این شهرها اعمال می‌شوند.

استاندار گلستان ضمن تقدیر از نقش رسانه‌های استان در بحران کرونا، گفت: رسانه‌های استان گلستان به معنای واقعی در همه موارد به ویژه در کرونا همکاری دلسوازنه‌ای داشتند.

حق شناس افزود: گاهی اوقات رسانه‌ها به دنبال این هستند که نقطه ضعف مدیران را بزرگ کنند اما در گلستان تمام رسانه‌ها دلسوزانه عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: مطالبی که رسانه‌های گلستان در بحران کرونا منعکس کردند همراه با راهکار برای کاهش عوارض، بهبود وضعیت و افزایش کارایی بود. اگر امروز به کمترین تعداد بیماران کرونا بستری در بیمارستان‌ها رسیده‌ایم دستاورد بزرگی بوده که حاصل کمک تمام استان بوده است.

استاندار گلستان یادآور شد: در همه جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا همه نظرات مطرح و بررسی شد و اطلاع رسانی در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی به خوبی انجام شد.

وی تاکید کرد: اگر همین مدل ستاد ملی مقابله با کرونا که همه دستگاه‌ها پای کار آمدند در سایر حوزه‌ها هم تشکیل شود بسیاری از مشکلات کشور قابل حل خواهد بود و به مسائل حل نشدنی تبدیل نخواهد شد.