۰ نفر

دفتر ریاست جمهوری سوریه تشریح کرد؛

آخرین وضعیت جسمانی بشار اسد پس از ابتلا به کرونا

۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۳۰
کد خبر: 514426
آخرین وضعیت جسمانی بشار اسد پس از ابتلا به کرونا

دفتر ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حال «بشار اسد» و همسرش که پیشتر به ویروس کرونا مبتلاء شده بودند، رو به بهبودی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دفتر ریاست جمهوری سوریه امروز چهارشنبه بیانیه‌ای را در خصوص آخرین وضعیت «بشار اسد» و همسرش «أسماء اسد» که پیشتر به کرونا مبتلاء شده بودند، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه دفتر ریاست جمهوری سوریه آمده است: در حال حاضر نشانه‌های بهبودی در بشار اسد و همسرش اسما اسد مشاهده شده است و می‌توان گفت که آنها در مسیر بهبودی قرار گرفته اند.

دفتر مذکور همچنین در این بیانیه عنوان کرده است: اکنون نیز رئیس جمهور بشار اسد و همسرش در قرنطینه خانگی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و پس از رهایی کامل از ویروس کرونا، تمامی فعالیت‌هایشان را همچون گذشته به طور طبیعی از سَر می‌گیرند.

پیش از این، دفتر ریاست جمهوری سوریه در بیانیه‌ای در این خصوص آورده بود: علیرغم اینکه «بشار اسد» و همسرش «أسماء اسد» به کرونا مبتلا شده اند، اما حال هر دو خوب بوده و اکنون به کارهای روزمره خود می‌پردازند.

در بیانیه مذکور همچنین عنوان شده بود: بشار اسد و همسرش پس از مشاهده علائم خفیف مشابه علائم ویروس کرونا اقدام به انجام تست کردند که پس از آن ابتلای هر دو به بیماری کووید -۱۹ ثابت شد.