۰ نفر

استقرار کمپ‌های امدادرسانی اسنوا در مناطق آسیب دیده سی‌سخت

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۹
کد خبر: 513601
استقرار کمپ‌های امدادرسانی اسنوا در مناطق آسیب دیده سی‌سخت

در راستای انجام مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی، مدیر روابط عمومی اسنوا از حضور کمپ امدادرسانی این شرکت در سی سخت، با هدف تامین زیرساخت های لازم و خدمت رسانی به آسیب دیدگان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، علیرضا حاتمی روز پنجشنبه، مصادف با روز مبعث، با تاکید بر لزوم تقویت امدادرسانی به مناطقی که زیرساخت های آنها آسیب دیده است، از استقرار 3 واحد از کمپ امدادرسانی اسنوا در سی سخت و ارسال کمک های بشردوستانه به این مناطق آسیب دیده خبر داد.

حاتمی تصریح کرد: در حال حاضر 3 کانکس شامل 2 واحد شست و شو و 1 واحد پخت و پز ارسال گردیده که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، مستقر شده و خدمات رسانی را انجام می دهند. وی افزود: در ادامه، فعالیت های این واحدها به هلال احمر سپرده خواهد شد و در صورت نیاز واحدهای خدماتی دیگری نیز ارسال خواهد شد.

اسنوا در قالب مسئولیت های اجتماعی، این کمپ های امدادرسانی را ایجاد کرده است. کمپ امدادرسانی اسنوا شامل 6 واحد عملیاتی است که برای خدمت رسانی در رخدادها و بلایای طبیعی به کارگیری می شود؛ این کمپ امدادرسانی پیشتر و در زلزله سرپل ذهاب نیز در محل حاضر شد.

با توجه به تخریب بسیاری از منازل و لزوم اسکان اضطراری افراد در پی بارش برف و باران اخیر،  نیاز به ارسال خدمات گرمایشی و رفاهی بیشتر به این مناطق بسیار محسوس است و ساماندهی هرچه بهتر شرایط، مستلزم توجه بیشتر مسئولین است.

6

7