۰ نفر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا؛

برخی محورهای شریانی در پی بارش برف مسدود شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۲۴
کد خبر: 513082
برخی محورهای شریانی در پی بارش برف مسدود شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا محورهایی را که از عصر امروز درپی بارش برف و بروز کولاک در کشور مسدود شده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به بارش برف و بروز کولاک در برخی از محورهای کشور گفت: از ساعت ۲۱، محور فیروزکوه در محدوده شرق استان تهران و استان مازندران به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه از ساعت ۲۱:۳۰ محور شمهیرزاد-سمنان در استان سمنان نیز به دلیل بارش برف و کاهش دید مسدود شده است، گفت: از ساعت ۲۱، محور توسکستانح شاهرود در استان گلستان نیز با بارش سنگین برف مواجه شده و از سوی پلیس راه مسدود شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: از عصر امروز محور قزوین-زنجان در محدوده عوارضی شماره۳ نیز به دلیل بارش شدید برف و کاهش دید مسدود شده است، وضعیتی مشابه نیز در هر دو مسیر آزادراه زنجان-تبریز گزارش شده و این محور نیز مسدود است.

شیرانی با بیان اینکه محور سراب- اردبیل در استان اردبیل نیز در پی بارش شدید برف و بروز کولاک مسدود است، اظهارکرد:  مسیر جنوبی آزادراه زنجان-قزوین در کیلومتر ۶۰ نیز به دلیل بارش برف و تصادف زنجیره‌ای جرحی از عصر امروز مسدود شد. 

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور کرج چالوس در استان‌های مازندران و البرز و محور هراز در استان مازندران نیز به ترتیب به دلیل برف و کولاک شدید و رانش زمین و ریزش کوه مسدود است.

شیرانی با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان انجام سفر یا بازگشت از سفر به شهروندان توصیه نمی‌شود، گفت: رانندگان و مسافران توجه داشته باشند که اگر در جایی محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه ایجاد شده با صبر و حوصله توقف کنند و اصرار به ادامه مسیر نداشته باشند، چرا که ممکن است تنها چند کلیومتر جلوتر با کولاک یا بارش سنگین برف مواجه شده و دچار مشکل شوند. به عنوان مثال در ابتدای چالوس بارندگی بصورت باران و پراکنده است ولی تنها ۱۰ کیلومتر جلوتر کولاک شدید و عدم دید کافی باعث انسداد شده است.