۰ نفر

در یک نظر سنجی مشخص شد؛

سرمایه‌گذاری‌ بر مبنای توئیت‌های ایلان ماسک

۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰:۲۳
کد خبر: 512784
سرمایه‌گذاری‌ بر مبنای توئیت‌های ایلان ماسک

تعداد زیادی از افراد شرکت کننده در یک نظر سنجی گفته‌اند که سرمایه‌گذاری‌های خود را بر مبنای توئیت‌های ایلان ماسک مدیر تسلا خودرو انجام می‌دهند.

به گزارش  راشاتودی، بر اساس نتایج یک نظر سنجی برخط، توئیت های ایلان ماسک به یکی از اصلی ترین مراجع برای کسانی در آمریکا تبدیل شده که به تازگی مبادلات خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، این نظر سنجی نشان می‌دهد که 37 درصد از افراد شرکت کننده، برای سرمایه گذاری توئیت های ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا، را دنبال می‌کنند.

این نظر سنجی ماه گذشته توسط وبسایت پیپل سی انجام شده و نشان می‌دهد که حدود 40 درصد افراد حداقل یک بار بر مبنای توئیت های ماسک سرمایه گذاری کرده‌اند.

در این نظر سنجی البته 30 هزار و 400 نفر شرکت کرده و نیمی از آنها گفته اند که توئیت های ماسک که اتفاقا به خصوص در بازار ارزهای مجازی نوسان ایجاد می کند بسیار جذاب هستند.

در عین حال 35 درصد از افراد گفته اند که از تکبر ایلان ماسک نفرت دارند.

ایلان ماسک بسیاری از ایده های خود را در توئیتر منتشر کرده و تا کنون توانسته با این اقداماتش بسیاری از دارایی ها را مورد توجه سرمایه گذران قرار دهد. به عنوان مثال ارز مجازی داجکوین که اصلا تا چند ماه پیش شناخته شده نبود بلافاصله پس از توئیت‌های ماسک رشد سنگینی کرد و در حال حاضر هم یکی 10 ارز مجازی پرطرفدار بازار است.

ماسک قبلا هم با اقدامات مشاهبی سهام تسلا را نوسانی کرده بود که پس از تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان بورس و اوراق بهادار نیویورک از این کار منع شده و قرار شد بدون هماهنگی با مدیریت تسلا درباره این شرکت توئیت نکند.