۰ نفر

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

استخدام ۵۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی

۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸
کد خبر: 511060
استخدام  ۵۵ هزار نفر از معلمان حق‌التدریسی

وزیر آموزش‌وپرورش از جذب و ساماندهی معلمان در کشور خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۵۵ هزار معلم حق‌التدریسی شامل ورودی‌های ۹۱، ۹۲ و ماقبل آن ساماندهی و جذب و همچنین مقرر شد تا پایان سال آینده ۳۰ هزار نفر دیگر نیز جذب شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محسن حاجی میرزایی با بیان اینکه معلمین یکی از ارکان مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: دانش آموزان آینده‌سازان کشور بوده و وظیفه آموزش و تعلیم و تربیت این افراد بر عهده قشر زحمت‌کش معلمین است.

وزیر آموزش‌وپرورش با اذعان به اینکه ساماندهی و جذب معلمان حق‌التدریسی جزو اولویت‌های این وزارت خانه است، تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۵۵ هزار معلم حق‌التدریسی شامل ورودی‌های ۹۱، ۹۲ و ماقبل آن ساماندهی و جذب و همچنین مقرر شد تا پایان سال آینده ۳۰ هزار نفر دیگر نیز جذب شوند.

حاجی‌ میرزایی با اعلام جزئیات چگونگی جذب حق‌التدریسی که پس از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، بیان کرد: این دسته از معلمین می‌توانند در آزمون‌های دانشگاه فرهنگیان شرکت نمایند و مدت خدمت آنان در مدارس به‌عنوان یک امتیاز به حداکثر سن شرکت در آزمون اضافه می‌شود.