۰ نفر

آزمون رتبه بندی فرهنگیان کی برگزار می‌شود؟

۱۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳
کد خبر: 510456
آزمون رتبه بندی فرهنگیان کی برگزار می‌شود؟

آزمون رتبه بندی، روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ مجدداً و برای آخرین بار تکرار می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، رییس مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای خطاب به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها اعلام کرد که با عنایت به درخواست همکاران، آزمون رتبه بندی، روز یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۹ مجدداً و برای آخرین بار تکرار می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همکارانی که به هردلیل نتوانستند در آزمون شرکت کنند و یا نمره حدنصاب را نیاورده اند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که  آزمون فقط در یک مرحله برگزار خواهد شد و حداکثر نمره از ۱۰۰ است.

همچنین آزمون صرفاً از طریق گوشی همراه اجرا خواهد شد و هر داوطلب از هر سیم کارت فقط سه بار می تواند استفاده کند. بدیهی است در صورت استفاده بیشتر از یک سیم کارت در هر آزمون، نمرات ثبت شده قابل قبول نخواهد بود.

بر اساس اطلاعیه مذکور، همکارانی که مشمول نظام رتبه بندی معلمان می شوند تا زمانی که تأییدیه مقام مسئول خود را نگیرند، اجازه حضور در آزمون را نخواهند داشت.

این اطلاعیه می افزاید: حداکثر زمان جهت رفع مشکلات احتمالی (تغییر ابلاغ، تکمیل فرم ها و ...) تا روز پنج شنبه مورخ ۱۴ اسفند ۹۹ است. بدیهی است در روز آزمون هیچ گونه تغییر در سیستم برای متقاضیان صورت نخواهد گرفت.

در پایان اطلاعیه نیز آمده است: محتوای آزمون فقط از طریق آیکن نظام رتبه بندی و با کیلیک کردن بر روی "ورود به کلاس" در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. بدیهی است محتوا و سوالات موجود در قسمت "بانک سئوالات و محتواها" فقط جهت مطالعه بیشتر است.