۰ نفر

قرعه کشی شرکت بهنوش ایران فردا برگزار می‌شود

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۸
کد خبر: 509786
قرعه کشی شرکت بهنوش ایران فردا برگزار می‌شود

مراسم قرعه کشی کمپین "تنها دلستر، دلستر است" با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت برگزار خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت بهنوش اعلام کرد: سالیان دراز است که به برکت مهمان نوازی خانواده های ایرانی،  میهمان سفره های شما هستیم و از همراهی شما لذت می بریم.

 در تمام این سال ها تلاش شرکت بهنوش ایران این بوده که سالم ترین و خوشمزه ترین نوشیدنی ها را در اختیار هم وطنان  قرار دهد. حالا که طعم خوش این همراهی را چشیده ایم، تصمیم گرفتیم تا از حمایت های شما عزیزان در این مدت تشکر کنیم.

به همین منظور قرعه کشی بزرگ شرکت بهنوش ایران برای برند دلستر در روز ۹۹/۱۲/۱۱ ساعت ۱۷ با نظارت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

جوایز قرعه کشی کمپین "تنها دلستر، دلستر است"، شامل ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی کمک هزینه خرید لوازم خانگی است.

این حرکت نشان از روحیه تعهدپذیری بالای شرکت بهنوش ایران است. برندی که علاوه بر تولید محصولات سلامت محور مناسب هم‌میهن ایرانی بار دیگر نشان داد که وفای به عهد بخشی جدایی ناپذیر از هویت شرکت بهنوش ایران است.

اسامی برندگان خوش شانس قرعه کشی کمپین تنها دلستر، دلستر است پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی از طریق رسانه ها جمعی به عموم مردن اطلاع رسانی می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و همینطور به روزرسانی اخبار مربوط به محصولات بهنوش می توانید به سایت این شرکت به آدرس  www.behnoushiran.com  و یا اینستاگرام بهنوش ایران به آدرس https://instagram.com/behnoush.co مراجعه کنید.