۰ نفر

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

تذکر به وزیر برای پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۲:۵۸
کد خبر: 509643
تذکر به وزیر برای پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم از وزیر آموزش و پرورش خواستار پرداخت حق الزحمه معلمان رسمی و تعیین تکلیف وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی از سال ۹۱ به بعد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی از موضع انقلابی مجلس در مورد قانون رفع تحریم ها تشکر کرد و گفت: همچنین از رهبر معظم انقلاب برای دفاع از این قانون تقدیر و تشکر می کنم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیاری از معلمان رسمی، حق الزحمه خود را تاکنون دریافت نکرده اند، نیاز است در پرداخت آن تصریح و همچنین می طلبد نسبت به تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی از سال 91 به بعد اقدام شود.

وی در تذکری به وزیر صمت ادامه داد: وضعیت کنونی توزیع اقلام ضروری شایسته ملت ایران نیست و صف های طولانی اسباب سوءاستفاده بیگانگان را مهیا می کند، انتظار می رود در نحوه توزیع کالاها تجدیدنظر شود.

منتظری به وزیر علوم در رابطه با مشکلات معیشتی کارکنان این وزارتخانه تذکر داد و گفت: نیاز است در اسرع وقت در رفع مشکلات این قشر اقدام شود