۰ نفر

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تشریح کرد؛

جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵
کد خبر: 509438
جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب گفت: این نامه تقریباً‌ برای دو ماه گذشته است و در مجموع ۳۷ صفحه است. در خصوص دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند و برای دهه پیش رو راه حل‌هایی ارائه کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب گفت: این نامه تقریباً‌ برای دو ماه گذشته است و در مجموع ۳۷ صفحه است. در خصوص دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند و برای دهه پیش رو راه حل‌هایی ارائه کرده‌اند.

محمدجواد حق‌شناس در خصوص جزییات نامه سیدمحمد خاتمی به رهبر انقلاب، اظهار کرد: خبر نامه سیدمحمد خاتمی خطاب به رهبری را شنیدم که البته تقریباً‌ برای دو ماه گذشته است و در مجموع ۳۷ صفحه است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: در این نامه در خصوص دغدغه‌ها و آینده انقلاب و کشور با رهبری صحبت کرده‌اند و برای دهه پیش رو راه حل‌هایی ارائه کرده‌اند.

وی بیان کرد: به نظر من وجود ارتباط مستمر و برنامه‌ریزی شده و بدون انقطاع با رهبر انقلاب یکی از نیازهای جامعه و جریان اصلاح طلب است چرا که از آنجایی که رهبری مسئولیت عام نسبت به جامعه دارد نمی‌تواند از دیدگاه‌های جریانات مختلف بی‌نیاز باشد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: بر همین اساس این اصل،‌ یک اصل بدیهی و یک نیاز جدی تلقی می‌شود. نشست‌ها و دیدارهای اصلاح‌طلبان با رهبری باید حضوراً‌ پیگیری می‌شد که متأسفانه در این سال‌ها این اقدام صورت نگرفت و به نظر من یک نقیصه بوده است که باید به آن توجه شود و اگر این امکان حضوری فراهم نمی‌شد حداقل باید به صورت مکتوب دیدگاه‌ها و نظرات را به رهبری منعکس می‌کردیم؛ به نظر من این موضوع بسیار ارزشمند است.