۰ نفر

یک مقام نظامی عراق مطرح کرد؛

افشای آمار تروریست‌های داعشی

۵ اسفند ۱۳۹۹، ۲۱:۰۴
کد خبر: 508563
افشای آمار تروریست‌های داعشی

یک مقام نظامی عراق با اشاره به ادامه مبارزه با تروریسم، آمار تروریست‌های داعشی در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری عراق، تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت آمار تروریست‌های داعشی در عراق کمتر از هزار نفر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، الخفاجی در ادامه افزود فرماندهی عملیات مشترک برای حل مشکل پیچیده اردوگاه الهول در کنار پرونده مرزها با هدف پایان دادن به حضور تروریستهای داعشی در آن مناطق تلاش می کند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق خاطر نشان کرد تروریستهای داعشی همچنان برای رخنه و نفوذ از طریق مرزهای سوریه و عراق به ویژه در مناطق حائل میان فرماندهی عملیات مشترک و نیروهای پیشمرگه تلاش می کنند.

الخفاجی تصریح کرد تلاشهای مستمر با همکاری نیروهای پیشمرگه برای پایان یافتن این موضوع و جلوگیری از رخنه تروریستهای داعشی ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد نیروهای امنیتی همواره در آماده باش کامل هستند و تروریستهای داعشی را از طریق هوایی یا دوربینهای حرارتی شکار می‌کنند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین تصریح کرد مناطق واقع در اطراف بغداد شاهد ثبات امنیتی است و نیروهای امنیتی زیادی در این مناطق مستقر هستند.

خبر دیگر اینکه نیروهای امنیتی عراق توانستند در عملیاتی، تعدادی موشک و مقادیری مواد منفجره را در یکی از اردوگاههای تروریستهای داعشی در جنوب کرکوک کشف و ضبط کنند.