۰ نفر

طبق آخرین گزارش مرکز مدیریت راه مازندران؛

تردد در جاده‌های مازندران عادی و روان شد

۱ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶
کد خبر: 507176
تردد در جاده‌های مازندران عادی و روان شد

شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان عادی و ترافیکی در این جاده‌ها به صورت روان در جریان است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس پایش تصویری صبح جمعه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری مازندران از طریق دوربین های جاده ای، در حال حاضر بارش برف که از صبح پنجشنبه آغاز شده بود در تمامی چهار محور مواصلاتی جنوبی استان از جمله کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر پایان یافته است.

با این وجود طبق گزارش مرکز مدیریت راه شاهد بارش های مقطعی و پراکنده به علاوه پدیده مه گرفتگی در برخی از مسیرهای جاده های کوهستانی استان هستیم. 

وضعیت جوی جاده های مواصلاتی داخلی و بین شهری استان نیز با بارش پراکنده و مقطعی مواجه بوده و هیچگونه ناپایداری جوی مشاهده نمی شود. 

 شرایط ترافیکی جاده های استان مازندران نیز عادی و روان بوده و هیچگونه گره ترافیکی و یا اختلال در تردد گزارش نمی‌شود.  

بارش باران و برف که از بامداد روز پنجشنبه آغاز شده بود منجر به مسدود شدن مقطعی برخی از جاده های استان شد. همچنین بارش برف در محور هراز و کندوان به ۲۵ تا ۵۰سانتیمتر رسید.

بیشترین میزان بارندگی نیز با ٣٣ میلیمتر در سیاه بیشه چالوس ثبت شد.

آخرین پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که از امروز تا اواسط روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود اما دمای هوا تغییر نخواهد کرد.

دمای هوای امروز جمعه نیز در اغلب مناطق جلگه ای و ساحلی حداکثر به ١٢ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از اواخر وقت روز شنبه سامانه جدید بارشی وارد استان می شود و تا روز سه شنبه مهمان مردم مازندران خواهد بود.​