۰ نفر

صحبت‌های جالب یک امام جمعه درباره استخدام معلمان!

۳۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۱
کد خبر: 507054
صحبت‌های جالب یک امام جمعه درباره استخدام معلمان!

امام جمعه زنجان خاطب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای وزیر، محیط آموزش و پرورش نباید همانند "کمیته امداد" شود؛ از سر دلسوزی کسی را استخدام این دستگاه نکنید چرا که باید معلم کارآمد و اهل فن باشد. لطفا در جذب فرهنگیان سخت گیری کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع آموزشی 42 کلاسه حاج قاسم سلیمانی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های قدرتمند هر کشوری نیروهای دانشمند آن کشور است. وجود 14 میلیون دانش‌آموز در کشور امانتی در دست نظام است و باید نسبت به تربیت درست این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی درستی شود. همینطور وجود بیش از یک میلیون معلم و استاد و مربی نعمتی برای نظام است.

وی با بیان اینکه آینده کشور برای جوانان است و انقلاب را این جوانان هدایت می‌کنند، تصریح کرد: اقای وزیر شما به عنوان یک معلم پیشکسوت در این مجموعه بودید، یکی از نکات مهمی که باید در آموزش و پرورش رعایت شود وجود مربیان کارآمد است چرا که هرچقدر مربیان قوی باشند دانش‌آموزان قوی‌تری تحویل جامعه داده می‌شود.

امام جمعه زنجان در پایان توصیه‌ای به وزیر آموزش و پرورش کرد و گفت: آقای وزیر محیط آموزش و پرورش نباید همانند "کمیته امداد" شود؛ از سر دلسوزی کسی را استخدام این دستگاه نکنید چرا که باید معلم کارآمد و اهل فن باشد؛ لطفا در جذب فرهنگیان سخت‌گیری کنید.