۰ نفر

در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب؛

رژه خودرویی ۲۲بهمن تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۳۹
کد خبر: 504897
رژه خودرویی ۲۲بهمن تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۹ به دلیل مقابله با شیوع بیماری کرونا در سراسر کشور و رعایت عدم برگزاری تجمعات، به صورت موتوری و خودرویی و همچنین در بستر فضای مجازی تا ساعتی دیگر آغاز می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب تا ساعتی دیگر در سراسر کشور به صورت خودرویی و موتوری و همچنین در بستر فضای مجازی آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری و ورود به موج چهارم کووید -۱۹، با لحاظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات تصمیم گرفت که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود.

بر اساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی خودرویی و موتوری در تهران در ۱۲ مسیر انجام می‌شود. همچنین مراسمی بدون حضور جمعیت در میدان آزادی برگزار می‌شود و تمامی سخنرانی‌ها و قرائت قطعنامه نیز از سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

همچنین قرار است راهپیمایی امسال در بستر فضای مجازی نیز برگزار شود، از این‌رو مردم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir حضور خود را ثبت کرده و شعار و پوستر انتخاب کنند.