۰ نفر

معاون وزیر ورزش مطرح کرد؛

خسارت ۸هزار میلیارد تومانی کرونا به ورزش

۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۹:۳۳
کد خبر: 501432
خسارت ۸هزار میلیارد تومانی کرونا به ورزش

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود هشت هزار میلیارد تومان خسارت به ورزش و باشگاه‌داران کشور وارد شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جمشید تقی زاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی گود کشتی قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کرونا خسارت بسیار به باشگاه‌های ورزشی وارد کرده است افزود: با تمهیدات وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی با سایر وزرا تسهیلاتی در اختیار باشگاه‌های ورزشی قرار گرفته و همچنان تسهیلاتی در اختیار استان‌هاست تا به باشگاه‌ها واگذار شود.

وی با تأکید بر اینکه تسهیلات در نظر گرفته ‌شده هم نمی‌تواند نیاز باشگاه‌داران را رفع کند ادامه داد: برای ایجاد تحول در ساختار بخش خصوصی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری به ‌عنوان یکی از ماندگارترین لوایح برای بخش خصوصی و باشگاه‌داران به تصویب شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان رسیده و با امضای وزیر به هیات دولت ارسال ‌شده است تا پس از بررسی و تصویب به صحن مجلس ارسال شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز گفت: لایحه بودجه به مجلس ارائه ‌شده و در کمیسیون تلفیق نیز اقدامات مؤثری انجام‌ شده است و منتظریم نتایج کمیسیون تلفیق به مجلس ارائه شود.

وی در باره وضعیت سرخابی ها نیز افزود: با توجه به پیگیری‌های مداوم وزیر ورزش و جوانان در آینده‌ نزدیک واگذاری سرخابی‌ها از طریق فرابورس انجام خواهد شد.

تقی زاده ادامه داد: واگذاری سرخابی‌ها کار ویژه‌ای است و امور مربوط به مجامع هر دو شرکت انجام ‌شده و مسائل حقوقی رفع شده است تا از طریق فرابورس به بخش خصوصی واگذار شوند که امیدواریم مسوولان خصوصی‌سازی زمان این واگذاری را اعلام نمایند.