۰ نفر

تکذیب خبری عجیب توسط «همایون شجریان»

۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲
کد خبر: 498935
تکذیب خبری عجیب توسط «همایون شجریان»

همایون شجریان پس از گذشت مهلت داده شده برای اثبات ادعای عباس میلانی مبنی بر نوشته شدن قانون اساسی برای ایران به دست محمدرضا شجریان، آن را رسما تکذیب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از افکایوز، همایون شجریان در استوری اینستاگرامش، با بازنشر توییت محمدحسین آقاسی، وکیل استاد شجریان، ادعای عباس میلانی را تکذیب کرد.

عباس میلانی، استاد دانشگاه استنفورد آمریکا، چندی پیش مدعی شده بود محمدرضا شجریان ، متن قانون اساسی دوران گذار را در اختیار او قرار داده است. در مقابل این ادعا، محمدحسین آقاسی به نمایندگی از خانواده استاد، خواستار ارائه سند و دلیل از طرف او شده بود.

آقاسی، امروز توییت کرد: «در مصاحبه هفته پیش درخواست کردم ظرف یک هفته، آقای دکتر میلانی، دلیل صحت ادعای خود مبنی بر این‌که زنده‌یاد استاد شجریان، قانون اساسی نظام آینده را به او سپرده است، برای  فرزندان استاد ارسال کند، چون تا این لحظه، هیچ‌کس از بازماندگان استاد، دلیلی و مدرکی دریافت نکرده‌اند، بنابراین، ادعای مذکور تکذیب می‌شود.»

همایون شجریان با بازنشر این توییت در استوری صفحه‌ اینستاگرام خود، صحبت‌های آقاسی را تایید کرد و ادعای عباس میلانی، رسما توسط خانواده‌ استاد شجریان رد شد.

.