۰ نفر

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد؛

محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

۲۸ دی ۱۳۹۹، ۹:۵۰
کد خبر: 498641
محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز اعمال شده است.
وی تصریح کرد: در محور "کندوان" تردد خودروها در روز یک شنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲ بامداد از "کرج" به سمت شمال ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "مرزن آباد" به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد: در محور "هراز" تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح روزهای شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ممنوع است.
سرهنگ قدمی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "رودهن" به سمت"آمل" ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از "آب اسک" به "رودهن" به صورت یک طرفه است.
وی اضافه کرد: در محور "سوادکوه" تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه از مسیر شمال به جنوب ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران درپایان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز گذشته در استان و محورهای مواصلاتی و ذوب برف ها احتمال ریزش بهمن و کوه وجود دارد لذا رانندگان با احتیاط بیشتری در محورهای کوهستانی رانندگی کنند