۰ نفر

دوره ۶ماهه "توسعه ویژگی‌های رهبری برای مدیران"

۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۷
کد خبر: 498089
دوره ۶ماهه "توسعه ویژگی‌های رهبری برای مدیران"

سازمان‌ها با چالش‌های متعدد و پیچیده‌ای روبرو می‌شوند که واکنش‌های به‌موقع و مناسب می‌طلبند. عواملی از قبیل اپیدمی‌ها، تحریم‌ها، تغییرات مداوم پارامترهای کلان اقتصادی و سیاسی، تحولات سریع فناوری، جذب و نگهداری نیروی انسانی متخصص، تغییرات فرهنگ سازمانی، بهره‌وری و سودآوری عملکرد و بقای سازمان‎‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ کسب‌و‌کارها برای مواجهه موفقیت‌آمیز با این چالش‌ها و حتی تبدیل آنها به فرصت‌هایی برای رشد نیاز به درایت و مشارکت مدیرانی دارند که مهارت‌های رهبری را نه تنها در خود بلکه در دیگران پرورش داده و با آگاهی از توانمندی‌ها و ظرفیت خود و اعضای سازمان و استفاده از ابزار مناسب، فضایی را برای ارائه بهترین راهکارها فراهم کنند. رهبری موثر می‌تواند نیروهای سازمان و نحوه روبرو شدن آنها با موضوعات را متحول کرده و سازمانی خلاق، منعطف و بهره‌ور ایجاد کند که احتمال وقوع مسائل را پیش‌بینی و راه‌حل‌های موثر را طراحی و با کمترین منابع و هزینه اجرا کند.

از این‌رو مدرسه کسب‌و‌کار اتاق بازرگانی تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان اولین دانشگاه نسل چهارم در ایران، دوره 6 ماهه "توسعه ویژگی‌های رهبری برای مدیران" را برای پاسخ‌گویی به این نیاز سازمان‌ها شامل بخش‌های متعدد آموزشی، مشاوره‌ای، مربی‌گری، انتقال تجربه خبرگان، تعامل و شبکه‌سازی با تمرکز بر 3 حوزه طراحی نموده است:

  1. نوع نگاه رهبر به خود و دیگران
  2. افزایش توانایی مدیران در شناخت چالش‌های مهم و نحوه مواجهه و غلبه بر آنها
  3. آموزش مهارت‌های رهبری

این دوره در بهمن‌ماه سال جاری و با همکاری آقای دکتر زاهد شیخ‌الاسلامی، با بیش از 30 سال سابقه کارآفرینی و مدیریت ارشد در حوزه‌های توسعه کسب‌وکار و استراتژی در شرکت‌های بزرگ در آمریکا و 10 سال تجربه مشاوره و تدریس در حوزه رهبری در ایران، و با همراهی 4 مربی مجرب با تجربه تاسیس، توسعه، راهبری و مشاوره کسب‌و‌کارهای مختلف داخلی و بین‎المللی برگزار می‌شود.

اجزاء دوره:

  • جلسات حل تمرین بر اساس مسائل واقعی شرکت‌کنندگان
  • کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی
  • جلسات هدایت، مربی‌گری و مشاوره
  • مطالعات غیرحضوری
  • جلسات دورهمی ماهانه برای گفتگوهای آزاد
  • چند میزگرد با شرکت مدیران موفق
  • یک سفر چند روزه برای شناخت بیشتر شرکت‌کنندگان از یکدیگر
  • جشن پایان دوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره و ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://the-business-school.ir/courses/

جهت معرفی همکاران علاقمند به شرکت در دوره و طرح هر گونه سوال لطفا با شماره 4208-9103 (021) تماس حاصل فرمایید.

13