۰ نفر

هویت خانمی که همراه قاضی منصوری بود فاش شد!

۲۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۱۳
کد خبر: 497771
هویت خانمی که همراه قاضی منصوری بود فاش شد!

در روزهای اخیر موضوع حضور یک خانم همراه با قاضی منصوری در روزهای قبل از درگذشت وی در رومانی رسانه‌ای شد؛ حال وکیل خانواده قاضی منصوری، درباره خانمی که او را در آلمان و رومانی همراهی می کرد توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از جماران، در روزهای اخیر مساله خانم همراه با قاضی منصوری در روزهای قبل از درگذشت او در رومانی رسانه‌ای شد. با این وجود مساله تنها به تایید وکیل خانواده قاضی منصوری مبنی بر اینکه «خانمی همراه ایشان بوده است» محدود شد، اما حالا علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین جزئیات جدیدی درباره این خانم ارائه کرد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی، وکیل خانواده منصوری، درباره آخرین وضعیت این پرونده به اعتمادآنلاین گفت: خانواده منصوری هنوز انحصار وراثت خود را نداده‌اند که یک مقدار تعلل کردند. به محض اینکه انحصار وراثت را گرفتند تصمیم داریم درخواستی به بازپرس ارائه دهیم تا آخرین افرادی را که با ایشان در روزهای آخر در ارتباط بودند- از روی موبایل ایشان کاملاً مشخص است چه کسانی هستند و خانواده نیز می‌دانند این افراد چه کسانی بودند- به عنوان مطلع به بازپرسی بخواهیم که تحقیقات انجام شود تا شاید سرنخ‌های جدیدی پیدا کنند.

جزئیاتی درباره خانم همراه قاضی منصوری

علیزاده‌طباطبایی درباره «خانمی که همراه قاضی منصوری بوده است» نیز تاکید کرد: از جمله این افراد خانمی است که در زمان فعالیت قاضی منصوری به عنوان معاون دادستان به عنوان رئیس دفتر ایشان فعالیت می‌کرده است. این خانم همراه ایشان در زمانی که به عنوان رئیس هیات تخلفات منصوب شدند به سازمان برنامه رفتند و آنجا مشغول بودند و این خانم در این مسافرت همراه ایشان بوده است.

او تاکید کرد: البته این خانم قبل از ایشان برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته بودند، اما در این مسافرت همراه ایشان بودند و از فرانسه به آلمان آمدند، ایشان را همراهی می‌کردند و تا آخرین لحظات نیز با ایشان همراه بودند. این خانم اطلاعات زیادی دارند که می‌تواند به روشن شدن موضوع کمک کند.

وضعیت روحی قاضی منصوری در فایل‌های صوتی نشان از خودکشی ندارد

وکیل خانواده منصوری همچنین خاطرنشان کرد: فایل‌های صوتی که از ایشان موجود است و توسط خانواده‌شان ارائه شده همه نشان می‌دهد که روحیه مرحوم منصوری روحیه‌ای نبوده است که خودکشی کرده باشد. به نظر می‌آید اتفاقی رخ داده است.

علیزاده در ادامه درباره گزارش ارسالی از رومانی در این‌باره گفت: گزارشی که از رومانی آمده بسیار مبهم است و در این گزارش تاکید بر خودکشی است در حالی که پزشکی قانونی به صورت قطعی نمی‌تواند علت مرگ را روشن کند و نوشته شده است «ضربه به ناحیه سر» و مشخص نشده که ضربه در اثر چه اتفاقی بوده است.