۰ نفر

یک مقام مسئول خبر داد؛

احتمال لغو مسابقات ورزشی در پایتخت

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۲۲:۲۲
کد خبر: 497365
احتمال لغو مسابقات ورزشی در پایتخت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه میانگین سنجش شاخص‌ها امروز ۱۵۵بوده است گفت: شاخص آلودگی از ۱۷۰عبور کند مسابقات ورزشی پایتخت فردا لغو می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، عبدالرضا چراغعلی در خصوص وضعیت آلودگی هوا و برگزاری دربی در پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آماری که توسط اعضا به جلسه ارائه شد میانگین سنجش شاخص‌ها در سطح مرکز استان و برخی از شهرستان‌های اطراف عدد ۱۵۵ اعلام شده بود.

چراغعلی با بیان اینکه عدد اعلام با عددی که برای کسب لغو مسابقات لازم بود فاصله اندکی داشت گفت: نگرانی اعضای جلسه در خصوص برگزاری دربی وجود داشت اما با دستور استاندار تهران قرار شد تمهیدات ویژه ای در این خصوص از سوی دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و خود لیگ که مسئول برگزاری مسابقات است ابلا غ و موضوع به طور ویژه رصد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: بر اساس گزارشات واصله تاکنون مشکلی پیش نیامده است اما بررسی‌ها ادامه دارد که اگر عدد شاخص آلودگی از ۱۷۰ عبور کند مصوبه امروز این بود که مسابقات فردا در همه رشته‌های ورزشی تعطیل اعلام می‌شود که به صورت رسمی اعلام خواهد شد.