۰ نفر

خرید لوازم مدرسه در فروشگاه لوازم التحریر دفتر دستک

۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۵۳
کد خبر: 497322
خرید لوازم مدرسه در فروشگاه لوازم التحریر دفتر دستک

تهیه لوازم مدرسه و لوازم التحریر اداری یکی از اصلی ترین وظایف والدین و مدیران و سرپرستان در خانه و سازمان ها و شرکت ها به شمار می رود. انجام این وظیفه می تواند بسیار زمان بر نیز باشد! بازدید از فروشگاه های مختلف و تهیه نوشت افزار و لوازم التحریر با کیفیت و مرغوب و البته چانه زدن بر سر قیمت در بازارهای شلوغ می تواند کل روز وقت گیر باشد و زمانی برای انجام کارهای دیگر باقی نماند.

یک راه حل اساسی و قابل اطمینان خرید اینترنتی از فروشگاه لوازم التحریر دفتر دستک است چرا که باعث کاهش بسیاری از دردسرها است هر چند که شاید برخی از افراد از مزایای آن بی اطلاع باشند!

بزرگ ترین مزیت خرید لوازم مدرسه و اداری از جمله لوازم التحریر بصورت آنلاین تنوع گسترده محصولات از برندهای گوناگون و با قیمت های متنوع است. در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک تمام دسته بندی های کالاهایی که ممکن است هر دانش آموز و یا کارمند برای انجام امور روزانه خود به آن احتیاج داشته باشد وجود دارد. بنابراین دیگر نیازی نیست تا زمان خود را در فروشگاه های مختلف صرف نمایید، فقط با چند کلیک ساده می توانید تمام لوازم مورد نیاز خود را از خانه و یا دفتر کار خریداری کرده تا ما در کمترین زمان ممکن آن را برای شما ارسال نماییم.

در خرید آنلاین شما به راحتی امکان مقایسه محصولات مختلف از برندهای گوناگون، ویژگی ها و قیمت های آنها را دارید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید. تخفیف های جذاب یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز در خرید اینترنتی از فروشگاه لوازم التحریر دفتر دستک است!

در کلیه مراحل خرید کارشناسان فروش شما را راهنمایی خواهند کرد و در شبکه های اجتماعی نیز هر لحظه پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود، همچنین خدمات پس از فروش محصولات و اطمینان از اصالت و سلامت فیزیکی کالا یکی دیگر امتیازات خرید از فروشگاه اینترنتی دفتر دستک است.

کوله پشتی دانشجویی

کوله پشتی نوعی از کیف است که بر پشت فرد حمل می ‌شود و با دو بند که بر روی شانه ‌ها قرار می گیرند نگه داشته می ‌شود. یک کیف مناسب برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان، حتی کارمندان است که تمامی وسایل خود را درون کوله پشتی بگذارند و دیگر نگران جا گذاشتن وسایل خود نباشند! کیف کوله پشتی حتی در سفرهای یک روزه و ورزش نیز برای حمل وسایل مورد نیاز کاربرد بسیاری دارد. معمولاً دانشجویان و دانش آموزان به دلیل همراه داشتن لوازم گوناگون مانند کتاب و جزوات درسی متعدد و جامدادی و قمقمه و حتی ظرف غذا استفاده از کوله پشتی دانشجویی را به کیف های دستی ترجیح می دهند چرا که با کوله پشتی به راحتی و بدون ذره ای فشار بر روی دستان می توانند تمامی وسایل خود را حمل کنند. در مقابل مزیت های بیشمار کوله پشتی، باید به چند نکته هنگام خرید کوله پشتی توجه داشته باشید تا صدمه ای به شما وارد نشود.

لوازم التحریر

جنس کوله پشتی بهتر است از الیاف ضد آب و مقاوم باشد چرا که در زمان بارندگی دیگر نگران خیس شدن وسایل خود نیستید، همچنین در اثر شست و شو و استفاده مداوم شکل اولیه خود را از دست نمی دهد! نکته بسیار مهم در انتخاب کوله پشتی مناسب این است که وزن هر کوله باید متناسب با ده درصد وزن هر فرد و اندازه کوله پشتی باید متناسب با قد فرد باشد. همینطور کوله پشتی که به لحاظ طراحی دارای محفظه های تقسیم شده متعدد باشد در نظم دهی به وسایل اهمیت بسزایی دارد!

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک انواع کوله پشتی در کنار کیف های اداری و خبرنگاری از برند استورم (Storm) عرضه گردیده است که کلیه استانداردهای لازم در تولید این محصولات رعایت شده است. کوله پشتی در رنگ و اندازه متنوع که شما می توانید از کیفیت محصولات اطمینان کافی داشته باشید.

 گچ تخته سیاه

تخته سیاه که از قرن 19 میلادی در اکثر مدارس مورد استفاده قرار گرفته می گرفته و برای چند نسل یادآور خاطرات خوش دوران مدرسه است. به همین دلیل امروزه نیز بسیاری از کافه ها و رستوران ها برای جلب توجه عابرین و اطلاع آنها از منو روزانه از این وسیله استفاده می کنند، حتی در برخی شرکت ها نیز لیست کارهای روزانه تیم به همراه یک شعار انگیزشی بر روی تخته سیاه نوشته می شود تا کل اعضاء تیم از اهداف و برنامه ها اطلاع یابند!

لوازم التحریر

گچ نیز از دوران انسان غار نشین به عنوان ابزاری برای نقاشی بر روی دیواره غار استفاده می شده است! گچ تخته سیاه از ترکیبات کربنات کلسیم که نوعی سنگ آهک است با آب  تولید می شود که هم رنگ سفید دارد و هم بصورت رنگی عرضه می شود.  گچ تخته سیاه عمدتاً به شکل استوانه ای گرد و یا چهار وجهی تولید می شود. عمدتاً گچ نرم تخته سیاه ابری از گرد و غبار ایجاد می کرده است و برخی آن را یکی از دلایل ایجاد مشکلات تنفسی می دانستند به همین دلیل امروزه به دلیل رعایت نمودن اصل سلامت محصول گچ بدون گرد و غبار تولید می شود؛ این ویژگی همینطور باعث شده تا گرد و غبار گچ به پوست دستان شما نیز منتقل نشده و باعث ایجاد حساسیت پوستی نشود!

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک گچ تخته سیاه از برند پریمو (Primo) در بسته ها و رنگ های متنوع عرضه گردیده است تا شما برنامه ها و پیام های روزانه خود را با اطمینان بر روی تخته سیاه بنویسید!

 انواع جا مدادی

در دنیای شگفت انگیز نوشت افزار افرادی دست به طراحی و تولید وسایلی می زنند تا به مجموعه لوازم تحریر شما نظم و ترتیب دهند و در عین حال از وسایل شما نیز محافظت کنند. جامدادی یکی از این وسایل است که چه در کیف و چه در روی میز کار به آن نیازمندیم.

جامدادی رومیزی در اشکال و جنس های متنوعی طراحی و تولید می شوند. برخی از آنها از پلاستیک فشرده برخی از چوب تولید می شوند. البته در چند سال اخیر از مواد سیلیکونی نیز با توجه به بافت نرم و منعطف و ضد لک آنها در تولید جامدادی استفاده می شود که بسیار مورد استقبال واقع شده است. همچنین دارای اشکال مختلفی هستند که عمدتاً استوانه ای، مکعب مستطیل و یا مکعب مربع است. با داشتن یک جامدادی رومیزی کلیه ابزار میز کار مانند خودکار، ماژیک، مداد، خط کش، کاتر، قیچی و ... بصورت منظم همیشه در دسترس خواهد بود و دیگر نگران گم شدن لوازم خود نیستید.

لوازم التحریر

برخی از جامدادی ها نیز برای استفاده در کیف طراحی و تولید شده اند و دارای محفظه های تقسیم بندی متعدد جهت قرار دادن لوازم مختلف مانند خودکار، مداد، پاک کن، خط کش، قیچی، ماژیک، مداد تراش و ... است.

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک امکان انتخاب و خرید انواع جامدادی رومیزی با طراحی های متنوع و تولید شده از بهترین مواد را خواهید داشت تا از لوازم تحریر خود به خوبی محافظت کرده و به آنها نظم دهید. یک انتخاب که از آن پشیمان نخواهید شد!