۰ نفر

معاون وزارت کار مطرح کرد؛

هشدار درباره آگهی‌های جعلی تسهیلات اشتغالزایی با نرخ پایین

۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۸:۲۸
کد خبر: 496997
هشدار درباره آگهی‌های جعلی تسهیلات اشتغالزایی با نرخ پایین

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه ای نسبت به انتشار آگهی های جعلی اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود پایین به نام این وزارتخانه هشدار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  برخی از افراد سودجو با استفاده از نیاز مردم و جلب اعتماد آنها با انتشار آگهی های جعلی و با عناوینی همچون اخذ تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود کم به نام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وعده‌های دروغین به دنبال جذب مشتری، اخاذی، کلاهبرداری و سوء استفاده از هموطنان هستند.

بر اساس اعلام معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال،  حمایت از متقاضیان طرح های سرمایه گذاری به منظور توسعه کسب و کار فقط از طریق "سامانه کارا" که تنها سامانه رسمی و قانونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است امکان پذیر بوده و درخواست  متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه از طریق "دستگاه های اجرایی ذیربط" در شهرستان ها و استان ها و"کمیته فنی" و "موسسات عامل" مورد بررسی قرار می گیرد.

معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ به دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال به شماره ۰۲۱۶۴۴۹۲۸۱۰ اطلاع دهند.