۰ نفر

جدیدترین سریال‌های ایرانی در زمستان امسال

۸ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱
کد خبر: 493429
جدیدترین سریال‌های ایرانی در زمستان امسال

زمستان امسال سالی پر بار در زمینه ی سریال های نمایش خانگی می باشد و قرار کلی سریال حرفه ای و دیدنی از این بستر منتشر شود و مهمان خانه های مردم در این روز های کرونایی شود.

همان طور که میدانید در گذشته ای نزدیک هم سریال های زیادی پخش شده است از جمله هم گناه و سریال آقازاده که سر و صدای زیادی به پا کردند و طرفدار های زیادی تا الان داشته اند.

جدید ترین سریال زمستانی ساخته ی جدید هومن سیدی با بازی درخشان نوید محمد زاده بود که دقیقا هفته ی پیش اولین قسمت این سریال پخش شد همچنین لازم به ذکر است برای دیدن و تماشای این سریال دیدنی

میتوانید به پرتال پلی استپ دانلود فیلم مراجعه کنید.

ف

درباره سریال قورباغه :

این سریال با بازی درخشان صابر ابر شروع می شود که جوانی سر در گم در این سریال می باشد که دو دوست خیلی شوخ و لجوج دارد که ۀنطور که از اول این سریال معلوم است قرار است تمامی کار های صابر ابر را خراب کنند. این 3 جوون

کمی خلاف به نظر میرسند و مانند جوان های خیابانی میمانند که دوست دارند خیلی زود همه چی را به دست بیاورند.

این 3 جوان روزی در شهرک اکباتان با دوستان خود پرسه میزنند که بعد از دقایقی متوجه می شوند یک مامور پلیس را با چاقو زده اند و بعد از دیدن این صحنه شکه می شوند و در میروند و بعد از ساعت ها متوجه می شوند که صابر ابر تفنگ این مامور نیروی

انتظامی را برداشته اند.

پس از گذشت چند ساعت در شب 4 شنبه سوری که دوره هم جمع شده اند تصمیم میگیرند که به خونه ی یک شخصی که خیلی وضع مالی خوبی دارند بروند و دذدی کنند که ...

بازیگران

بازیگران سریال قورباغه عبارت اند از : نوید محمد زاده ، صابر ابر ، فرشته حسینی ، هومن سیدی و سحر دولتشاهی که با نقشی متفاوت در این سریال میدرخشد.

دومین سریالی که قرار است بزودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 می باشد که این سریال روزهای آخر فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد. طبق پیش‌بینی‌ها این سریال از اواخر دی 99 پخش خواهد شد. با آخرین اخبار سریال گیسو در ادامه همراه ما باشید.

به گزارش روابط عمومی سریال گیسو، محمدرضا گلزار، بازیگر نقش اول سریال گیسو، قرار است آهنگ تیتراژ این سریال را اجرا کنند. این بازیگر، قبلا هم خوانندگی کرده و بر اساس خبرهای منتشر شده قصد دارد قطعه‌ای به نام «جا موندم» را برای تیتراژ سریال گیسو اجرا کند.

فیلمبرداری این سریال با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال انجام است و طبق اعلام تهیه کننده این مجموعه، پخش انحصاری آن به پلتفرم «نماوا» اختصاص دارد. بعد از سریال «قورباغه» این دومین سریالی است که نماوا به صورت انحصاری پخش می‌کند. فیلیمو که سال‌های قبل پیشتاز در این عرصه بود، به طور عجیبی جا مانده و پلتفرم نماوا با سرمایه‌گذاری روی سریال‌های پرطرفدار قصد دارد رقیب قدیمی خود را از میدان خارج کند. به تازگی تصاویر جدیدی از سریال گیسو و حضور محمدرضا گلزار و هانیه توسلی منتشر شده است.

البته این روزها با بهبود محمدرضا گلزار فیلمبرداری سریال گیسو از سر گرفته شد و به تازگی تیزری از پشت صحنه این سریال منتشر شده است که در زیر عکسی از این سریال مشاهده کنید.

فف

نگاهی به فصل اول سریال عاشقانه

منوچهر هادی در سال 1395 پس از ساخت چند سریال و فیلم نسبتا موفق در حوزه اجتماعی و با مشاهده موفقیت سریال «شهرزاد» در شبکه نمایش خانگی، تصمیم گرفت یک سریال عاشقانه متفاوت را با گروهی از ستارگان سینما و تلویزیون در این شبکه بسازد. عاشقانه از همان ابتدا با تبلیغات وسیع و با سوپراستارهایی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، هومن سیدی و پانته‌آ بهرام آمده بود که موفقیت شهرزاد را در شبکه خانگی ادامه دهد. با اینکه پخش این سریال تا قسمت‌های میانی بصورت نامنظم بود و حواشی و مشکلات زیادی درباره سانسور وضعیت ظاهری و گریم و لباس بازیگران زن پیش آمد، اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت عاشقانه در جذب مخاطب تا حدود زیادی موفق عمل کرد.

فصل اول عاشقانه درباره سه دوست به نام‌های رضا شکیبا، سهیل بقایی و پیمان رستاگ بود که در یک شرکت تبلیغاتی با یکدیگر شراکت و همکاری داشتند. به دلیل ارتباط فامیلی رضا و پیمان و رابطه دوستانه صمیمی آنها با سهیل، خانواده‌های این سه دوست هم با هم رفت و آمد خانوادگی داشتند و همین مسئله سبب شد در یکی از پروژه‌های تبلیغاتی که قرار بود با حضور خواننده معروف فرزاد فرزین تولید شود، خانواده‌‌ها نیز همراه سهیل و پیمان و رضا راهی شمال شوند. اما اتفاقی ناگهانی و غیرمترقبه، باعث شد دختری به نام گیسو سر راه رضا سبز شود و ادعا کند خواهر اوست.

رضا به دور از چشم خانواده خود، برای حمایت از خواهرش، گیسو را به عنوان یک همکار جدید در شرکت استخدام کرد و او را هم به عنوان یکی از همراهان به جمع خانوادگی‌شان در شمال دعوت کرد. حضور گیسو در شمال، اختلاف زناشویی سهیل با همسرش و ارتباط او با گیسو، همه و همه سبب شد اتفاقات ناگوار و تلخی در شمال برای این جمع رخ بدهد. داستان آنجایی جالب شد که در قسمت آخر مشخص شد گیسو، دختر پدر رضا نبوده؛ بلکه از طرف اشخاصی که قصد زمین زدن پدر رضا به عنوان یک مفسد اقتصادی بزرگ را داشتند مامور شده تا با فریب پدر رضا، زن صیغه‌ای او شود و اطلاعات محرمانه‌ای را به دست آورد. همین پایان بندی نشان داد که سازندگان پایان سریال را برای ساخت فصل‌های بعدی باز گذاشتند تا به زودی عاشقانه دو ساخته شود. البته لازم به ذکر است غیر از سایت نم آوا میتوانید دانلود سریال گیسو را در پرتال پلی استپ دانلود فیلم تجربه کنید.

سریال ملکه گدایان :

سریال ملکه گدایان جدیدترین ساخته حسین سهیلی‌زاده کارگردان سریال مانکن است که این روزها، مراحل تصویربرداری خود را در کشور ترکیه پشت سر می‌گذارد.

سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی علی طلوعی در حال ساخت است و برای پخش از نمایش خانگی آماده خواهد شد. حامد افضلی و امین محمودی فیلمنامه این سریال را به رشته تحریر در آوردند و روایتگر داستانی اجتماعی و خانوادگی هستند. آخرین ساخته حسین سهیلی‌زاده سریال پرمخاطب «مانکن» بود که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

ففف

این کارگردان باری دیگر با قصه‌ای تازه و گروهی از بازیگران نام آشنا و سرشناس، مهمان خانه‌ها می‌شود و احتمالا مانند سریال مانکن می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. سریال ملکه گدایان در این روزها با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در حال فیلمبرداری است. فیلیمو به عنوان پلتفرم اختصاصی پخش سریال ملکه گدایان معرفی شده است.

تاریخ پخش سریال ملکه گدایان

سریال ملکه گدایان یک سریال 30 قسمتی است که مراحل نگارش آن به پایان رسیده و در حال حاضر مراحل فیلمبرداری خود را پشت سر می‌گذارد. این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود و از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. با توجه به اعلام صفحه اینستاگرام رسمی سریال ملکه گدیان، این مجموعه بزودی به صورت اختصاصی در پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است غیر از پلتفرم فیلیمو میتوانید دانلود سریال ملکه گدایان را در پرتا پلی استپ دانلود فیلم تجربه کنید.