۰ نفر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد؛

آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون استخدامی

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۲۵
کد خبر: 492242
آغاز خوداظهاری داوطلبان کرونایی آزمون استخدامی

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از شروع مهلت خوداظهاری داوطلبان کرونایی هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ دی با حضور ۵۶۵ هزار و ۲۳۸ داوطلب برگزار می‌شود.

او ادامه داد: داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند) می‌توانند فرم خوداظهاری را در سایت سازمان سنجش تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان، نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن ابتلا به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

زرین آمیزی اضافه کرد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون این افراد را در بیمارستان یا در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر‌های محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع این افراد خواهند رساند.

او افزود: فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال ۹۹ جهت حضور در محل امتحان هم اکنون در سایت سازمان سنجش فعال شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات برای این دسته از داوطلبان از امروز چهارشنبه سوم دی تا پایان روز پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ است. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد. متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

زرین آمیزی افزود: کارت ورود به جلسه هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۸ دی ماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه تاکید کرد: سایر متقاضیان آزمون استخدامی لازم است از روز سه‌شنبه ۹ دی به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.