۰ نفر

موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر

۲ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰
کد خبر: 491868
موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر

موسسه آموزشی و کنکوری حرف آخر با سبک جدید و نوین در تدریس و آموزش مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، مسیر تازه ای را در یادگیری و موفقیت درسی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری ایجاد کرده است. بهره گیری از سبک های جدید و به روز در آموزش توانسته، حرف آخر را در بین انتشارات و موسسات کنکوری کشور متمایز و مجزا کند. سبک تدریس نوین حرف آخر در آموزش درسی کشور باعث دریافت چندین گواهینامه معتبر ملی و بین المللی از جمله گواهینامه ICOM از دانشگاه روش شناسی فرانسه شده است. به جرات میتوان گفت که حرف آخر شروع انقلاب آموزشی در کشور است.

حرف آخر مبدع روش های نوین آموزشی در کشور، در چند سال اخیر گام های بزرگ و اساسی در زمینه آموزش و تدریس برداشته است. روش های مفهومی و شهودی  به کار گرفته شده در پکیج های  حرف آخر در تقابل با روش های سنتی، کمک میکند تا دانش آموزان و داوطلبان کنکوری بتوانند مباحث آموزشی را به صورت مفهومی یاد بگیرند. بخشی از ویژگی های بسته های آموزشی حرف آخر به اختصار

برانگیختن انگیزه

ایجاد زمینه یادگیری

ایجاد داربست ذهنی و درک کلی از مفاهیم

تعریف کلی و جزئی برای ویژگی ها

گسترش موضوع اصلی

ایجاد دیدگاهای فردی

تقویت متن با ایجاد ارتباط

ارتقاء خلاقیت

آموزش مفهومی و شهودی

تقویت حافظه بلند مدت و تصویری

تفاوت در آموزش

ایراد بزرگی که به فضای رسمی آموزش وارد است، تاکید و حفظ روش های سنتی آموزش و عدم ابداع بر حسب نیازهای جدید یادگیری است. روش های سنتی باعث تضعیف آموزش و یادگیری دانش آموزان به ویژه در دروس محاسباتی و مقطع متوسطه دوم شده است. برهمین اساس حرف آخر با بهره گیری از تکنیک های جدید و دیجیتال در آموزش، سبک جدید در تدریس و یادگیری ایجاد کرده است. یادگیری مفهومی و شهودی، پایه تدریس دروس ابتدایی تا کنکور حرف آخر است. استفاده از تکنیک پویانمایی این امکان را فراهم آورده، تا دانش آموزان و داوطلبان کنکور بتوانند به سادگی مفهوم مطالب را بدون نیاز به حفظ کردن یاد بگیرند. این در حالیست که هنوز خیلی از موسسات و انتشارات کنکوری و آموزشی بر حفظ روش های سنتی تاکید میکنند.

آموزش مفهومی دروس محاسباتی

ضعف اکثریت  دانش آموزان و داوطلبان کنکوری در دروس محاسباتی مانند ریاضی، فیزیک و شیمی محرز است. حفظ کردن فرمولها بدون درک مطلب علت اصلی این ضعف است. به همین علت خیلی ازداوطلبان کنکوری به دلیل عدم کسب درصد بالا در ریاضی، فیزیک و شیمی موفق به کسب رتبه و هدف خود نمیشوند. اولین قدم برای یادگیری دروس محاسباتی درک مفهومی آن است. حرف آخر با روش های جذاب و عالی تدریس، این امکان را فراهم ساخته تا دانش آموزان بدون نیاز به حفظ فرمولهای متعدد بتوانند به راحتی دروس محاسباتی را یاد بگیرند و در کمتر از 1 دقیقه تست های آزمون های سراسری را حل کنند.

زمان مناسب تدریس

یکی از ویژگی های مناسب برای منابع آموزشی، به ویژه منابع کنکوری، زمان و حجم مناسب تدریس است. در این زمینه مدرسان برتر کشور در مجموعه حرف آخر، سعی کرده اند در کمترین زمان وحجم، بهترین آموزش و تدریس را ارائه دهند. بنابراین اگر دغدغه کنکوری ها زمان و حجم مطالب برای مدیریت طلایی کنکور است، منابع حرف آخر در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

تکینک های تست زنی

آموزش و یادگیری بخش اولیه موفقیت در آزمون سراسری و کسب رتبه است. در کنار آموزش و یادگیری بسیار قوی، اساتید حرف آخر تکینک های تست زنی را نیز آموزش داده اند تا داوطلبان کنکوری بتوانند در کمتر از یک دقیقه هر تستی را حل کنند.  بنابراین در کنار دریافت آموزش مفهومی درسنامه کل دروس، تکنیک های تست زنی را نیاز یاد خواهید گرفت.

برنامه ریزی

برنامه ریزی یکی از دغدغه های اصلی داوطلبان کنکوری است و خیلی از آنها نداشتن برنامه ریزی را علت شکست و عدم موفقیت در آزمون سراسری میدانند. از ویژگی های دیگر بسته های آموزشی متوسطه دوم حرف آخر، برنامه ریزی است. برنامه ریزی هر کدام از بسته های آموزشی( که شامل تعداد جلسات، ساعت تدریس، ساعت یادگیری و ترتیب مطالعه مباحث و جلسات میباشد) توسط اساتید مربوطه مشخص شده است. این امر به مدیریت زمان داوطلبان کنکور و چشم انداز برنامه مطالعاتی کمک شایانی کرده است. به طور مثال عربی جامع حرف اخر شامل 14 جلسه و 27 ساعت است که ساعت آموزش و ترتیب مطالعه جلسات توسط استاد واعظی مشخص شده است. این امر به شروع و پایان برنامه جهت میدهد و کمک میکند داوطلب در مدیریت زمان کوشا تر باشد.

ح

منابع دوره متوسطه اول

حرف آخر فقط  به تدریس و آموزش دروس دوره کنکوربسنده نکرده است. اساتید مجرب مجموعه حرف آخر با روش های نوین و جذاب، دروس ریاضی، علوم، زبان، ادبیات و هدیه های آسمانی متوسطه اول را تدریس کرده است. دوره متوسطه اول اهمیت ویژه ای برخودار است و بی توجهی به دوره آموزشی و درسی این مقطع اثرات غیر قابل جبرانی در دوره متوسطه دوم دارد.

علوم متوسطه اول

درس علوم یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین دروس دروه متوسطه اول محسوب میشود چون متشکل از مباحث زیست شناسی، شیمی و فیزیک است که این دروس در موفقیت و کسب رتبه برتر در آزمون سراسری از اهمیت بسزایی برخوردار است. در حرف آخر هر کدام از مباحث توسط استاد مربوطه با روش های نوین و جذاب به صورت کاملا مفهومی و شهودی تدریس شده است.

ریاضی متوسطه اول

ریاضی از دروس سرنوشت ساز تحصیلی محسوب میشود. گاها گروهی از دانش آموزان به دلیل ضعف آموزشی در درس ریاضی مسیر تحصیلی خود را تغییر میدهند. همانگونه که پیش تر اشاره شد روش صحیح یادگیری درس ریاضی درک مفهومی است. استاد قاسمی مدرس ریاضی متوسطه اول با روش های مفهومی این امکان را فراهم آورده است تا دانش آموزان بتوانند بدون نیاز به حفظ فرمول ریاضی را به خوبی و سادگی یاد بگیرند.

منابع دبستان حرف آخر

دروس پایه اول تا ششم دبستان حرف آخر نیز با سبکی کاملا متفاوت و جدید توسط بهترین و برگزیده ترین مدرسان دوره دبستان کشور تدریس شده است. آموزش ساده، جذاب همراه با تکینک های نوین یادگیری کمک کرده تا دانش آموزان دبستانی بتوانند به سادگی مباحث یادگیری و آموزشی خود را دنبال کنند.

سخن آخر

موسسه حرف آخر با بهره گیری از سبک های جدید آموزشی توانسته کمک شایانی به یادگیری و آموزش دوره های دبستان، متوسطه اول و متوسطه دوم کند. همین امر باعث استقبال شدید دانش آموزان و داوطلبان کنکوری از پکیج های آموزشی حرف آخر شده است. برای آشنایی بیشتر با شیوه های تدریس مجموعه حرف آخر، میتوانید هدیه های مربوط با سال تحصیلی خود را از طریق تماس با شماره های 09120085450 و 09106620394 دریافت و آگاهانه نسبت به تهیه منابع خود اقدام کنید. مشاورین ارشد ما در مجموعه حرف آخر با توانایی کافی در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکوری آمادگی لازم جهت راهنمایی و مشاوره شما را دارند.  همچنین برای ارتباط با مشاورین رتبه برتر ما میتوانید از وب سایت مرکزی حرف آخر Harfehakhar.com بازدید فرماید.

حح