۰ نفر

مدیرکل هواشناسی استان تهران خبر داد؛

بارش برف و باران از امشب در استان تهران

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۰۷
کد خبر: 490915
بارش برف و باران از امشب در استان تهران

مدیرکل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران از امشب در استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، در خصوص وضعیت آب و هوایی استان تهران اظهار داشت: از امشب تا ظهر فردا با عبور متناوب توده‌های بارشی شرایط برای بارش باران و برف (نقاط مستعد ریزش تگرگ) در مناطق مختلف استان تهران فراهم می‌شود.

جلالی گفت: تمرکز ریزش‌ها این بار احتمالاً بر روی نیمه جنوبی، مرکز و غرب استان از جمله مناطقی از شهریار، اسلامشهر، ری، ورامین، رباط کریم، ملارد و نیمه جنوبی تهران خواهد بود و بارش‌ها در این مناطق به تناوب تا پیش از ظهر یا ظهر فردا تداوم پیدا می‌کند.

مدیر کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه بارش‌ها به شکل ضعیف‌تر در مناطقی از آبعلی، دماوند، شمیرانات، پردیس، فیروزکوه، لواسان، و نوار شمالی تهران به صورت مخلوط برف و باران و برف رؤیت می‌شود افزود: بارش‌ها در این مناطق برای امشب و بامداد فردا فقط پیش بینی شده است.

وی عنوان داشت: در مناطقی از ملارد، رباط کریم و شهریار نیز برای ساعاتی مخلوط برف و باران و برف نیز محتمل می‌باشد و در کلان شهر تهران طی امشب تا پیش از ظهر فردا در بعضی از ساعات بارندگی رخ می‌دهد و بامداد فردا بارش در سطح شهر برای دقایقی به شکل مخلوط برف و باران و برفاب نیز ظاهر خواهد شد.