۰ نفر

رییس پلیس راهور پایتخت مطرح کرد؛

لزوم تغییر ساعت آغاز محدودیت‌های تردد

۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۲
کد خبر: 490724
لزوم تغییر ساعت آغاز محدودیت‌های تردد

محمدحسین حمیدی با توجه به ترافیک ایجاد شده در ساعات منتهی به اجرای محدودیت تردد شبانه، از ستاد کرونا درخواست کرد: ساعت اجرای محدودیت تردد را از ۲۱ به ۲۲ تغییر دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور پایتخت به درخواست پلیس از ستاد ملی کرونا مبنی برتغییر ساعت محدودیت های ترافیکی شبانه اشاره و اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و محدودیت تردد شبانه شاهد حجم بالای ترافیک در ساعات ۱۶ تا ۲۱ در تهران هستیم چراکه رانندگان می خواهند هرچه زودتر به مقصد رسیده تا توسط دوربین ها جریمه نشوند.

رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: این عجله و شتاب و به تعویق انداختن سفر و موکول کردن تردد در ساعات پایانی محدودیت ها، معضلات ترافیکی بسیاری را برای شهر تهران بوجود آورده است.

 حمیدی افزود : در این بین اگر بارندگی نیز روی دهد مزید بر علت شده و بر حجم ترافیک می افزاید چرا که اکثر شهروندان در این شرایط از خودروی شخصی استفاده کرده و این موضوع بر ترافیک شهر تهران می افزاید.

حمیدی گفت: به همین خاطر پیشنهاد پلیس راهور تهران به ستاد ملی کرونا این است که ساعت اجرای محدودیت را از ساعت ۲۱:۰۰به ۲۲:۰۰ تغییر دهد‌ تا پلیس بتواند ترافیک را بهتر مدیریت کرده و شهروندان نیز بتوانند در تصمیم گیریهای خود بهتر عمل کرده و قبل از ساعت اعلامی به مقصد برسند .

وی اظهار امیدواری کرد که با تغییر زمان آغاز طرح، شاهد برطرف شدن حجم بالای ترافیک موجود در ساعات منتهی به اجرای محدودیت تردد شبانه شویم.