۰ نفر

تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴
کد خبر: 490203
تجربه با کیفیت ترین آموزش‌های کنکور با موسسه حرف آخر

موضوع کنکور یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزان و بخصوص والدین دانش آموزان کنکوری است چرا که در این آشفته بازار اقتصادی اگر به دنبال تضمبن موفقیت فرزندان خود هستند بایستی زمینه موفقیت آن ها را در کنکور فراهم سازند. حال با تغییر شیوه طرح سوال در کنکورهای اخیر و حرکت طیف سوالات به سوی مفهومی شدن و افزایش رقابت بین دانش آموزان داشتن یک منبع مناسب که تمام نیاز های دانش آموزان را رفع نماید و به دور از حاشیه پردازی مفهوم اصلی کتاب درسی را بیا موزد بسیار سخت شده است.تعدد منابع کنکوری نیز سبب ایجاد سردرگمی در خانواده ها و در بین دانش آموزان شده است چرا که یک انتخاب غلط می تواند ضررهای جبران ناپذیری را به به آینده دانش آموزان وارد کند. با توجه به شرایطی با بیماری کرونا بر کشور حاکم شده انتخاب منابع درست و مناسب همچنین یک مشاور تحصیلی که بتواند نیازهای آموزشی دانش آموز را برطرف کند و به او انگیزه و انرژی طی کردن ادامه مسیر موفقیت را بدهد بسیار لازم و ضروری است. ویژگی یک منبع مناسب، کامل و جامع بودن آن منبع است یعنی باید تمام نیازهای آموزشی دانش آموز را پوشش دهد به نحوی که دانش آموز را از منابع دیگر بی نیاز سازد. به همین منظور در این مقاله به بررسی موسسه حرف آخر پرداخته ایم تا انتها با ما همراه باشید.

موسسه حرف آخر

همانطور که در بالا اشاره شد با انتخاب یک منبع آموزشی مناسب دانش آموز نیمی از مسیر موفقیت را طی می کند. موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری شروع به فعالیت گسترده در زمینه کنکور کرده است از برترین موسساتی است که منابع آن سال هاست مورد استفاده رتبه برتر ها قرار می گیرد و هر ساله تعداد زیادی از رتبه برترهای این موسسه با حضور در برنامه های تلویزیونی از تاثیر پکیج های این موسسه در موفقیت این دانش آموزان و کمک مشاوران و اساتید این موسسه صحبت می کنند. از سایر اساتید بنام و مجرب این موسسه می توان به آقایان پیمان کامیار مدرس فیزیک، غلامحسین شیروانی مدرس شیمی، رضا شعبانی، محمدشاکری و هومن روان مدرس زیست شناسی، مهران قاسمی مدرس ریاضی، محمد واعظی مدرس عربی، مجتبی محمودی مدرس زبان انگلیسی، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی و محسن منتظری مدرس ادبیات اشاره نمود.

 با ایجاد شرایط کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس های درس و نبود زیرساخت های مناسب برای آموزش آنلاین، این موسسه اقدام به تولید پکیج های متوسطه اول نیز نموده است که با استفاده از همان اساتید مجرب و کاربلد که سال ها رتبه برترهای کنکور را پرورش داده اندبه تولید دی وی دی های آموزشی این مقطع نموده است.

یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد. برای مشاهده قیمت محصولات حرف آخر نیز می توانید به فروشگاه مرکزی این موسسه مراجعه کنید.

معرفی پروژه 6040

پروژه 6040 موسسه حرف آخر که چندین سال است توسط این موسسه به دانش آموزان ارائه می شود امتحان خود را به خوبی پس داده است چرا که تعداد زیادی از دانش آموزان با استفاده از این پروژه و در مدت زمان بسیار کوتاه 100 روزه به موفقیت و کسب درصد های بالا دست یافته اند. این پروژه توسط موسسه حرف آخر در اواسط دی ماه اراده می شود این پروژه که نسبت به پروژه 0 تا 10 این موسسه فشرده تر بوده و در مدت زمان 100 روز به پایان می رسد. پروژه 6040 شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است که خود 60 روز به دو پروژه 30 روزه تقسیم می شود 30 روز اول آموزش جامع عمومی ها همراه با آموزش 75 درصد دروس تخصصی و30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود. همچنین 40 روز مربوط به آزمون هم به دو تایم 20 روزه تقسیم می سود که 20 روز اول 10 آزمون مبحثی شامل صد در صد مطالب عمومی و 75 درصد مطالب تخصصی است و سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید.

4

  این امر سبب می شود آزمون کنکو آزمون 21 ام دانش آموز تلقی شود و عملا دانش آموز به این شرایط آزمون عادت کرده و استرس و دلهره ای نخواهد داشت. شایان به ذکر است با این پروژه دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون را تمام می کند و وارد مرور و جمع بندی خواهد شد.

دپارتمان زیست شناسی موسسه حرف آخر

دانش‌آموزان باید در کنکور سراسری به ۵۰ سوال زیست شناسی پاسخ دهند. سوالات زیست در کنکور به دو صورت زیر طراحی می‌شوند:

  • سوالات مستقل
  • سوالات ترکیبی

سوالات مستقل سوالاتی هستند که دقیقا از یک فصل مشخص طراحی می‌شوند. اما سوالات ترکیبی از چند فصل مختلف جمع‌آوری می‌شوند. به طور مثال، طراحان سوالات کنکور از سه فصل پایه یازدهم یک سوال ترکیبی طراحی می‌کنند. دانش‌آموزان باید به دلیل استفاده از سوالات ترکیبی با دقت زیادی مباحث را مطالعه کنند.

5

 

زیست شناسی که مهم ترین و کلیدی ترین کتاب درسی دانش آموزان رشته تجربی است دارای پیچیدگی ها و نکات ریز و درشت خاص خود است که بیشتر دانش آموزان رشته تجربی را دچار مشکل کرده است. زیست حرف آخر با تدریس لایه ای این درس به درک درست و مفهومی این درس کمک شایانی کرده است. همچنین آموزش هفت الگوی طلایی زیست شناسی که سبب افزایش سرعت عمل دانش آموزان در هنگام حل تست های کنکور سراسری شده است. همچنین در تدریس این درس برای اولین بار در سطح کشور از دایره های زیستی استفاده شده است که مثلا مبحث مربوط جذب در روده باریک بصورت کلی در داخل یک دایره آموزش داده شده و دیگر نیاز نیست دانش آموز برای آموزش آن مطالب را دست و پا شکسته و بصورت پراکنده مطالعه کند بلکه کل مطالب مربوط به آن را در داخل یک دایره زیستی می آموزد برای آموزش زیست شناسی از  دایره زیستی استفاده شده است که 0 تا 100 زیست شناسی کنکور را پوشش می دهد.

رونمایی از تکنولوژی پاسخنما در آزمون های حرف آخر

شاید  تنها دیدگاهی که در مورد آزمون ها وجود داشته باشد، به این شکل باشد که سوالاتی در اختیار دانش آموز قرار داده می شود که یک پاسخنامه نیز کنار آن است و هدف از آزمون دادن هم افزایش قدرت تست زنی و پیدا کردن نقاط ضعف و قوت باشد. اما موسسه حرف آخر با تکنولوژی پاسخنما به صورت کامل این دیدگاه را تغیر داد و ثابت کرد آزمون علاوه بر محک و تاثیر در قدرت تست زنی، برای مرور دروس نیز می تواند کاربرد داشته باشد که اولین بار این موضوع  در آزمون های حرف آخر مشاهده شد.

آزمون های حرف آخر توسط برترین طراحان سوالات در سطح کشور طراحی شده است و علاوه بر اینکه تطابق بسیار زیادی را هر ساله با سوالات کنکور دارد، کمک می کند تا داوطلب با هر آزمون بتواند یک بار دروس خود را مرور کند و همین موضوع به شدت آن را محبوب کرده است. برای سوالات دیگر برگه پاسخنامه وجود ندارد بلکه پاسخ به نمایش گذاشته شده است به این صورت که مدرسین برای هر سوال ابتدا درسنامه سوال را خواهند گفت، سپس سوال را حل خواهند کرد و در انتها سوال را به صورت های گوناگون تغیر می دهند. همین موضوع ساده باعث می شود تا با هر آزمون داوطلب یک دور دروس خود را نیز مرور کند.

این موسسه یک بسته رایگان نیز به صورت هدیه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که شامل 20 درصد از محتوای کل حرف آخر از جمله آزمون، آموزش و جزوه است. برای دریافت آن می توانید همین الان عدد "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید یا از طریق شماره تماس های زیر با مشاورین ارشد حرف آخر در ارتباط باشید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623