۰ نفر

وزیر کشور؛

کالاهای بهداشتی باکیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۳
کد خبر: 487367
کالاهای بهداشتی باکیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد

وزیر کشور گفت: کالاها و خدمات بهداشتی با رعایت کیفیت و کمیت و قیمت عادلانه و منصفانه در اختیار وزارت بهداشت و مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی عصر شنبه در حاشیه جلسه کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: در جلسه امروز گزارش مفصلی در حوزه‌های مرتبط با پشتیبانی اعم از اکسیژن، اکسیژن ساز، ونتیلاتور، ماسک و بقیه تجهیزات و امکاناتی که وزارت بهداشت لازم دارد در جلسه ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه دوستان وزارت بهداشت نیازهای خود را مطرح کردند و قرار شد با رعایت کیفیت و کمیت و موضوع قیمت عادلانه و مناسب خدمات اعم از ماسک، مواد ضدعفونی و کالاهای بهداشتی را در اختیار وزارت بهداشت و مردم قرار دهیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه همدلی و همکاری خوبی در حوزه های مختلف ایجاد شده و این همدلی موجب موفقیت در روند کار شده است، گفت: در جلسه امروز تعهدات وزارت صمت در خصوص تامین امکانات و کالاها و تجهیزات خدمات بررسی شد. دوستان وزارت صمت از کمیت عبور کرده و بر روی کیفیت کار می‌کنند.

 وزیر کشور خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و وزارت صمت از مرحله تامین کالاها و خدمات مورد نیاز عبور کردند و به صادرات فکر می‌کنند.