۰ نفر

یک مقام مسئول؛

آموزش و پرورش فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی را آغاز کرد

۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹
کد خبر: 487320
آموزش و پرورش فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی را آغاز کرد

بخشنامه آغاز فرآیند تعیین شهریه سال تحصیلی آینده به استان ها ابلاغ شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سعید صالح مدیرکل مدارس غیردولتی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح بالندگی نیروی انسانی و آغاز فرایند تعیین شهریه مدارس غیردولتی بخشنامه ای روز گذشته به استان‌ها ارسال شده است ، گفت: این بخشنامه مبنی براین موضوع است که مدارس می بایست چند دسته اطلاعات را در سامانه مستقر در سامانه مشارکت‌ها بارگذاری کنند.

وی افزود: مشخصات فضای فیزیکی که شامل مجوز نوسازی، فضای عرصه و هزینه اجاره بها است، یکی از مواردی به شمار می رود که در این بخشنامه دارای اهمیت است.

صالح همچنین مشخصات پرسنل و نیروی انسانی که مشغول به کار هستند و ثبت‌نام آنان در دوره آموزشی بدو و ضمن خدمت در سامانه مشارکت‌ها قرار گرفته است، را از دیگر ویژگی‌های این بخشنامه دانست.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پرسنلی که می‌خواهند کارت شناسایی داشته باشد می‌توانند تا پایان آذرماه اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.

وی به برخی از نکات این بخشنامه اشاره و اظهار کرد: این بخشنامه در راستای اجرای بسته تحولی بالندگی نیروی انسانی و با توجه به مصوبه هفتاد و یکمین جلسه شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت مرکزی برای فراهم کردن تمهیدات لازم جهت تعیین و ابلاغ شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بهره‌مندی مؤسسان و کارکنان مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی از طرح‌های شورای هماهنگی مؤسسان مدارس غیردولتی از جمله طرح «آموزش ضمن خدمت»، «کارت شناسایی» و «مدرسه الکترونیک» در سامانه مشارکت‌ها است.