۰ نفر

قیمت دستگاه اکسیژن ساز چگونه تعیین می شود؟

۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸
کد خبر: 485907
قیمت دستگاه اکسیژن ساز چگونه تعیین می شود؟

امروزه با افزایش بیماری کووید 19، بسیاری از افراد با ناراحتی های تنفسی دست و پنجه نرم می کنند. از این رو باید از دستگاه های جانبی و تلغیظ کننده اکسیژن را برای اکسیژن رسانی به بدن استفاده نمود.

 شرکت تجهیزات پزشکی سپهریار با برخورداری از مدل های مختلف و مناسب ترین قیمت دستگاه اکسیژن ساز در ظرفیت های مختلف آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. لازم به ذکر است که تحویل اکسیژن ساز در مرکز تجهیزات پزشکی سپهریار با قیمت مناسب در تهران در کمتر از 24 ساعت و در شهرستان ها تا 48 ساعت می باشد.

the-price-of-oxygen-concentrator

قیمت دستگاه اکسیژن ساز در بازار های ایران

در کشور ایران نیز مانند دیگر کشور ها با افزایش بیماری کووید 19 نیاز به دستگاه اکسیژن ساز با افزایش مواجه شد. این دستگاه ها عمدتا از طریق واردات از کشورهایی مانند چین، سوییس و ... در اختیار مردم قرار می گیرد. از این رو قیمت آنها توسط ارز مورد معامله قرار می گیرد . از این رو  گاها نوساناتی را در این محصول حیاتی در بازار مشاهده می شود. شما کاربران عزیز می توانید با مطالعه عملکرد و مدل های دستگاه اکسیژن ساز اقدام به خرید دستگاه اکسیژن ساز نمائید.

مدل های مختلف دستگاه اکسیژن ساز

در گذشته دستگاه های اکسیژن ساز تنها در مراکز قابل استفاده بودند اما امروزه بسیاری از بیماران می توانند از این دستگاه در منزل استفاده نمایند. این دستگاه ها در دو نوع قابل حمل، و ثابت قابل خریداری هستند. افرادی که باید در حال حرکت  سفر و محل کار باشند ، باید اینوع از دستگاه اکسیژن ساز را خریداری نمایند.همچنین بیمارانی که در منزل هستند باید از دستگاه اکسیژن ساز خانگی استفاده نمایند.

why-should-hire-oxygen-concentrator

اجاره دستگاه اکسیژن ساز بهترین راه حل در کاهش هزینه در صورت استفاده از اکسیژن ساز در کوتاه مدت

اجاره دستگاه اکسیژن ساز در کوتاه مدت می تواند راه حل بسیار مناسبی برای افرادی که باید به صورت مقطعی از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند، باشد. برای مثال افرادی که دارای بیماری تنفسی کوتاه مدت هستند و طبق تجویز پزشک مرتبط باید از دستگاه اکسیژن ساز برای مدت مشخص و همچنین افراد مبتلا به کوید 19 که تنها در طول دوره درمان ملزم به استفاده از دستگاه اکسیژن ساز هستند، به جای خرید دستگاه اکسیژن ساز می توانند این محصول حیاتی را اجاره نمایند.

قیمت دستگاه اکسیژن ساز با توجه به مدل آن

همان گونه که پیشتر ذکر شد قیمت دستگاه اکسیژن ساز با توجه به مدل ، کشور سازنده، تکنولوژی مورد استفاده و ... مشخص می شود. عموما با افزایش کیفیت و وجود دستگاههای چون نبولایزر و پالس اکسیمتر در دتگاه های اکسیژن ساز می توان عنوان نمود که دستگاه اکسیژن ساز دارای قیمت بالاتری است.

چگونگی عملکرد دستگاه اکسیژن ساز

در هوایی که ما تنفس می کنیم، تقریبا 20 درصد اکسیژن 80در صد نیتروژن موجود است. بدن افراد مبتلا به ناراحتی های تنفسی به میزان اکسیژنی بالا تر از 20 درصد احتیاج دارد. از این رو دستگاه اکسیژن هوای موجود در محیط را جذب می کند. دستگاه اکسیژن ساز در دخزن تعبیه شده حاوی پودر زئولیت است. پودر زئولیت اکسیژن موجود را از نیتروژن جدا نموده و با تلغیظ ، اکسسژن با درصد خلوص 96 را وارد بدن بیمار می نماید.

منبع تغذیه دستگاه های اکسیژن ساز

دستکاه های اکسیژن ساز ثابت یا خانگی برای شروع کار باید به برق متصل شوند اما دستگاه های اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل را می توان با باطری مورد استفاده قرار داد.