۰ نفر

در ۶روز صورت گرفت؛

پلمب بیش از ۱۱هزار واحد صنفی متخلف

۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵
کد خبر: 485184
پلمب بیش از ۱۱هزار واحد صنفی متخلف

نیروی انتظامی با انتشار گزارشی از عملکرد شش روزه پلیس در محدودیت های کرونایی از ارسال بیش از ۲۱۹ هزار پیامک به رانندگان خاطی و جریمه ۵۱ هزار خودرو در محدودیت های شبانه خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی با انتشار آمار عملکرد معاونت عملیات ناجا، عملکرد نیروی انتظامی را در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از اول آذرماه جاری تا ششم آذر به مدت شش روز را تشریح کرد که بر این اساس، ۱۰ هزار و ۸۹۲ نفر نیرو در این طرح به کار گرفته شده اند.
همچنین در ۱۹۴۸ نقطه نیروی های پلیس مستقر شده که ۶۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و۶۹۴ دستگاه خودرو در این مدت تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد کاهش نشان می دهد.
همچنین پلیس در این شش روز، ۳۴۶ هزار و ۱۵۰ مرتبه از  صنوف مختلف بازدید کرده است و این در حالی است که به ۱۹۳هزار و ۷۰۱  صنف تذکر داده و تخلف آنها را صورت جلسه کرده است و نسبت به پلمب ۱۱هزار و ۹۴۱  واحد صنفی متخلف نیز اقدام کرده است.
براساس این گزارش، پلیس در این شش روز ۶۹۵هزار و ۱۲۹ تذکر لسانی به رانندگان خودرو داشته و ۲۷۹ هزار و ۱۲ خودرو را نیز عودت داده است.
در این گزارش آمده است که پلیس در اعمال طرح محدودیت تردد شبانه ۵۱هزار و ۹۵۶خودرو را جریمه کرده اند.
این در حالی  است که پلیس در شش روز گذشته ۲۱۹هزار و ۷۹۲ پیامک به رانندگان خاطی ارسال کرده است.