۰ نفر

رییس سازمان اداری و استخدامی:

هفته آینده ادارات تعطیل هستند

۶ آذر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۷
کد خبر: 485084
هفته آینده ادارات تعطیل هستند

جمشید انصاری گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده‌ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جمشید انصاری در گفت‌وگوی ویژه خبری سیما با اشاره به محدودیت‌های کرونایی و تصمیمات دولت در این رابطه گفت: این تصمیمی است که در جلسه دیروز اتخاذ شد و آقای رئیس‌جمهور آن را ابلاغ کردند و من از همه از جمله همکاران خودم در دولت و دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم که این دستور را به طور جدی عملی کنند.

وی افزود: از مردم نیز درخواست می‌کنم که اگر کاری با ادارات دارند، این کار را یک یا دو هفته عقب بیاندازند و به خاطر سلامتی خود و جلوگیری از شیوع ویروس، از مراجعه به ادارات خودداری کنند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره بخش‌های سازمانی و کارمندانی که باید به تشخیص هر سازمان در محل کار حاضر شوند، اظهار کرد: این مسأله متناسب با شغل افراد در هر بخش است و شرایط هرکدام از دستگاه‌ها و خدمات آن‌ها است که این مسأله را تعیین می‌کند. به طور مثال در سازمان‌هایی مثل شهرداری یا اداره گاز، بخش‌های اداری باید تعطیل شوند و قاعدتاً کسانی که در بخش‌های ارائه خدمات کار می‌کنند، می‌توانند حاضر شوند.