۰ نفر

رییس پلیس راه استان مازندران تشریح کرد:

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۴۵
کد خبر: 478583
محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

علیرضا قدمی گفت: محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کرج-چالوس، هراز و فیروزکوه از امروز تا ساعت ۶ صبح ۱۷ آبان ماه به اجرا در می آید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، قدمی با تبریک سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص)و حضرت امام جعفر صادق (ع)  گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ مهرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ آبان ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، افزود: به همین منظور تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۶ آبان ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از این محور ممنوع است.

قدمی در ادامه با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و وضعیت انتقال این بیماری در استان مازندران به هموطنان توصیه کرد: از سفر به این استان جدا خودداری کنند .